Українська мережа аптек запустила масштабну акцію з турботою про клієнта
29 Лют 2024, 11:23

Українська мережа аптек запустила масштабну акцію з турботою про клієнта

Група компаній «Аптека Доброго Дня» запустила масштабну всеукраїнську акцію «Знижколов» для учасників програми Піклування.

Кожен клієнт, який зробить покупку від 150 грн до кінця березня, отримає скретч-карту на знижку.

Мінімальна знижка становить 8%, а максимальна — 55%, і діє до 30 квітня.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Наша нова національна акція створена з турботою про клієнта, щоб українці могли придбати якісні медикаменти, БАДи, вітаміни та косметику за вигідними цінами. Умови максимально прості — треба бути нашим клієнтом, зробити покупку, і ви гарантовано отримаєте знижку на наступну. Акційна програма діятиме до кінця квітня, щоб якомога більше українців могли скористатись вигідною пропозицією. Продовжуємо працювати для вас.
Ігор Алгінін
CMO мережі «Аптека Доброго Дня»

Розкажіть друзям про новину