Мережа «Аптека Доброго Дня» проводить різні акції, щоб популяризувати бренд та косметичні продукти, які представляє.
У липні у торгових точках працювали візажисти, які робили клієнтам безкоштовний мейкап. Цього разу у компанії вирішили провести WOW-квест та сховали на аптечних полицях б’юті-бокси з косметикою. Щоб отримати подарунок, клієнти мали їх знайти, зробити селфі, позначити аптеку та вказати її адресу, опублікувати фото в сториз й показати його фармацевту.
Як пояснив СМО «Аптека Доброго Дня» Ігор Алгінін, першими з умовами квесту ознайомились постійні клієнти мережі, які купують в аптеці косметику. Іншим їх оголосили вранці 23 серпня у соціальних мережах, у день проведення заходу.
Маркетинг-директор розповів, що завдяки такому квесту компанія одразу виконала кілька задач.
«Ми віддячили постійним клієнтам, запропонували новим познайомитись з європейською косметикою, яка у нас представлена, збільшили трафік, налагодили емоційний зв’язок з клієнтами, залучили нових та збільшили кількість згадувань про нас у соціальних мережах», — розповідає Ігор Алгінін.
Він додав, що у фармацевтичній галузі подібні квести ще не проводили.
«У нас найбільша кількість підписників серед українських аптек. Коли робиш щось нове, завжди стикаєшся з різною реакцією. Наприклад, після проведення beauty day, коли в аптеках працювали візажисти, ми побачили коментарі на кшталт того, що аптека — це заклад охорони здоров’я, місце для продажу ліків, а не фарбування. Проте позитив, який нам принесла ця акція, не передати. Це і задоволені клієнти і візажисти, які отримали нетиповий для себе досвід. У той день ми подарували киянкам понад 500 засобів для краси. Це був справжній день краси і не в салоні, а в аптеці», — зазначив маркетинг-директор «Аптека Доброго Дня».
За його словами, ставлення до аптечного простору поступово змінюється. При цьому компанія першочергово опікується клієнтським сервісом і для цього розробила нову програму «Клієнтолюб», яка передбачає надання фахової фармацевтичної консультації та емпатичну підтримку клієнта.