Українська електронна продюсерка створила музичний супровід для кампанії Nike
26 Кві 2024, 10:14

Українська електронна продюсерка створила музичний супровід для кампанії Nike

Українська електронна продюсерка Nastya Vogan створила музичний супровід кампейну для моделі кросівок Nike Lunar Roam, який Nike і ритейлер solebox представили в грудні 2023 року. 

За словами продюсерки, у музичному супроводі вона представила футуристичне звучання, яке відтворює візуальну картинку.

«Я уявляла як це — гуляти поверхнею місяця та відчувати змінену гравітацію. Насправді немає такого місця, до якого б не могла дістатися наша уява, і музика класно продовжує це, створюючи гіперреальні звукові ландшафти», — зазначила продюсерка.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Nike Lunar Roam — це переосмислення оригінальних бігових кросівок Lunaracer, які вперше випустили 2008 року.

Розкажіть друзям про новину