Українська електронна продюсерка створила музичний супровід для кампанії Nike
26 Кві 2024, 10:14

Українська електронна продюсерка створила музичний супровід для кампанії Nike

Українська електронна продюсерка Nastya Vogan створила музичний супровід кампейну для моделі кросівок Nike Lunar Roam, який Nike і ритейлер solebox представили в грудні 2023 року. 

За словами продюсерки, у музичному супроводі вона представила футуристичне звучання, яке відтворює візуальну картинку.

«Я уявляла як це — гуляти поверхнею місяця та відчувати змінену гравітацію. Насправді немає такого місця, до якого б не могла дістатися наша уява, і музика класно продовжує це, створюючи гіперреальні звукові ландшафти», — зазначила продюсерка.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Nike Lunar Roam — це переосмислення оригінальних бігових кросівок Lunaracer, які вперше випустили 2008 року.

Розкажіть друзям про новину