Треш-фільми перетворили на рекламу сортувальної капсули
31 Лип 2025, 14:51

Треш-фільми перетворили на рекламу сортувальної капсули

Щороку Київ генерує майже мільйон тонн сміття. За даними КМДА, до 40% з нього можна було б переробити. Але реально переробляють лише 6%. Решта — їде на звалище. Для багатьох сортування досі звучить як щось незрозуміле, нудне і далеке. Ті, хто сортував, продовжують це робити, та важливо залучати нових людей, змінювати звички всієї київської спільноти. Згідно з опитуванням Київ Цифровий, 41% киян сміття не сортує.

Щоб розповісти про запуск автономної капсули Go To Recycling, «Україна без сміття» звернулася до Bickerstaff.734. Завданням було донести ідею не тільки до фанатів сортування, а й до тих, хто зазвичай прогортує будь-які екоініціативи, бо «і так справ вистачає».

Так з’явилася кампанія «Будь-який треш переробить УБС». У буквальному сенсі. Взяли старі трешові фільми — такі, що давно припадають пилом десь на VHS-полиці в інтернеті: «Turkish Star Wars», «Werewolf», «Ghana movies», «The Killing Of Satan». 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Усі ці фільми — малобюджетні або аматорські копії відомих жанрових стрічок, які здобули культовий статус завдяки своїй поганій якості, абсурдності, низьким рейтингам і популярності серед шанувальників треш-кіно.

Їм дали новий голос. Точніше, голоси — знайомих українських коміків: Васі Байдака, Жені Яновича, Насті Зухвалої, Раміла з Курган & Agregat, та Повара Даніла, і перетворили на кумедні відео — рекламу сортувальної капсули. 

«Увага людей — такий саме ресурс нашої планети, як і екологія. Тому ми замислились: а чи може треш медіаконтент бути корисним? Наприклад, розповідати про нашу сортувальну капсулу. Так і народилась наша кампанія, в котрій ми переробили треш-муві на рекламу», — прокоментував кампанію Ілля Ануфрієнко, креативний директор Bickerstaff.

Вийшло нагадування простими словами: треш буває різним, але його можна переробити.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео