Понад 100 власників та керівників PR-агентств з 45 країн світу візьмуть участь у PROI Global Summit з 13 по 17 березня у Нью-Делі, Індія. Тема 2023 року — «Дух нового світу» — відображає послідовний напрямок розвитку комунікаційної індустрії.
Кожного року для саміту PROI Worldwide створюється індивідуальний брендинг, який інтегрує логотип PROI, місце проведення заходу та його тематику. Цьогоріч на прохання організаторів над розробкою візуального стилю Саміту працювала українська комунікаційна агенція Be—it Agency.
Натхненням для створення брендингу стали традиційні для індійської культури багаті на яскраві кольори елементи дизайну, а також сучасна архітектура Храму Лотоса на тлі неба — відомого символу Нью-Делі, що є як індійською, так і світовою спадщиною та передає «дух нового», до якого звертаються організатори.
«Для нас як для української агенції дуже важливо демонструвати експертизу нашої креативної індустрії світу. Саме зараз подібні події крім натхнення і обміну ідеями й трендами, інноваціями між ринками дають можливість особисто говорити з людьми з усього світу, щоб розповідати більше про Україну, надихати кращих представників креативної індустрії підтримати нашу країну. З самого початку повномасштабного вторгнення команда Be—it Agency веде наполегливу роботу на інформаційному фронті, і ми намагаємося використовувати кожну таку нагоду, щоб поділитися правдою зі світом», — зазначила Мирослава Грібова, в.о. директорки Be—it Agency.
Організовує подію цього року партнер мережі — провідна агенція Індії — Adfactor PR.
У рамках програми саміту відбудеться серія презентацій та панельних дискусій про data-аналітику, штучний інтелект, ESG, лідерство в незалежних агентствах та стратегії зростання. Також будуть представлені кейси успішних кампаній з усього світу.
«Це динамічний період для комунікаційної індустрії з величезними можливостями та ризиками на горизонті. Час, проведений разом в Індії, дозволить нам, власникам провідних агентств, намітити найкращий шлях вперед», — підкреслив Джефф Ламберт, голова PROI Worldwide та американської агенції Lambert Global.