Українська агенція створила комікс для європейських школярів про інклюзивну комунікацію
16 Січ 2025, 10:16

Українська агенція створила комікс для європейських школярів про інклюзивну комунікацію

7 країн, 7 мов, 6 аудіокниг, 6 громадських організацій, 2 герої та одна спільна проблема — інклюзивна комунікація серед підлітків у школах.

Українська команда BRND WGN стала частиною великого європейського проєкту ACT-INCLUSIVE, у рамках якого агенція створила унікальний комікс, який допомагає підліткам зрозуміти важливість інклюзивної комунікації. Він розповідає історію дівчинки Мії та її «монстрів» — емоцій, які виникають у неінклюзивному середовищі.

«Метою коміксу було створити історію, яка одночасно навчала б і розважала. Ми обрали формат щоденника, у якому розповідається про емоційні виклики Мії у спілкуванні з однолітками. Щоб зробити тему доступнішою, ми створили метафору у вигляді вигаданих монстрів, які уособлюють переживання дитини в неінклюзивному середовищі», — розповідає Тоня Кондакова, партнерка та креативна директорка BRND WGN.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На етапі реалізації команда агенції продумувала такі деталі, як кольорова палітра, щоб комікс був доступний і для дітей із порушеннями зору. Також на основі цього коміксу було розроблено аудіоадаптації на 7 мов, що ще більше розширює аудиторію цієї історії.

Розкажіть друзям про новину