Українські креативники продають прапор з підписами всіх переможців Каннських левів
06 Лип 2022, 12:26

Українські креативники продають прапор з підписами всіх переможців Каннських левів

Креативна агенція Antiprotiv продає прапор України, на якому підписались переможці 69-го Каннського фестивалю креативності. Все, щоб зібрати гроші для армії.

Цього року креативники з України могли побувати на Каннському рекламному фестивалі безкоштовно, тож на цей раз тут було багато українців та розмов про Україну. І не тільки в розрізі реклами та креативу.

«Ми з командою вирішили скористатись можливістю і теж поїхати. Але нам хотілося винести з цієї поїздки користь не тільки для себе, а й для країни в цілому» — каже Анна Патріча, співзасновця Antiprotiv.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Ідея з прапором креативності народилася раптово. Ми заздалегідь домовилися привезти з собою український прапор. Вже в дорозі мені прийшла ідея зібрати на ньому підписи та слова підтримки від переможців аби потім він допоміг ЗСУ.
Дар’я Філіпенко
співзасновця Antiprotiv

Як розповідають креативники з Antiprotiv, не було дня коли б на фестивалі не обговорювалась ситуація в Україні, а загальний рівень підтримки та уваги до українців був надзвичайно високим. 

Тож, завдяки відкритості та підтримці конкурсантів, реалізувати ідею з флагом виявилось не так й важко.

У ці непевні часи творчі люди з усього світу були горді та відважні разом з Україною. На Каннському фестивалі творчості, де ми відзначаємо найкращі ідеї, що змінюють світ, ми також вирішили відсвяткувати мир. Так само як ми молимося за мир в Україні, ми підтримуватимемо її своїми творчими задумами та рішеннями.
Махеш Амбалія
креативний директор VMLY&R, володар гранпрі фестивалю

Команда Antiprotiv вирішила підтримати ініціативу президента United24 та допомогти зібрати армію дронів. Тож всі гроші з продажу «прапора креативності» перетворяться на дрони для ЗСУ.

«Отримати Каннського Лева — мрія більшості креативників» – зізнаються  Antiprotiv, – «Проте в українців зараз є одна головна мрія на всіх. Сподіваємось, що наш «прапор креативності» принесе удачу новому власнику, а гроші з продажу допоможуть наблизити нашу найголовнішу перемогу».

Прапор буде продано на онлайн-аукціоні зі сторінки @antiprotiv в Instagram разом з @i_see_ua_flag. Торги починаються 6 липня та триватимуть 10 днів.

Розкажіть друзям про новину