Креативна агенція Antiprotiv продає прапор України, на якому підписались переможці 69-го Каннського фестивалю креативності. Все, щоб зібрати гроші для армії.
Цього року креативники з України могли побувати на Каннському рекламному фестивалі безкоштовно, тож на цей раз тут було багато українців та розмов про Україну. І не тільки в розрізі реклами та креативу.
«Ми з командою вирішили скористатись можливістю і теж поїхати. Але нам хотілося винести з цієї поїздки користь не тільки для себе, а й для країни в цілому» — каже Анна Патріча, співзасновця Antiprotiv.
Як розповідають креативники з Antiprotiv, не було дня коли б на фестивалі не обговорювалась ситуація в Україні, а загальний рівень підтримки та уваги до українців був надзвичайно високим.
Тож, завдяки відкритості та підтримці конкурсантів, реалізувати ідею з флагом виявилось не так й важко.
Команда Antiprotiv вирішила підтримати ініціативу президента United24 та допомогти зібрати армію дронів. Тож всі гроші з продажу «прапора креативності» перетворяться на дрони для ЗСУ.
«Отримати Каннського Лева — мрія більшості креативників» – зізнаються Antiprotiv, – «Проте в українців зараз є одна головна мрія на всіх. Сподіваємось, що наш «прапор креативності» принесе удачу новому власнику, а гроші з продажу допоможуть наблизити нашу найголовнішу перемогу».
Прапор буде продано на онлайн-аукціоні зі сторінки @antiprotiv в Instagram разом з @i_see_ua_flag. Торги починаються 6 липня та триватимуть 10 днів.