УБС та бренд аксесуарів запустили спільну екоініціативу
20 Чер 2024, 11:48

УБС та бренд аксесуарів запустили спільну екоініціативу

30 травня соціальне підприємництво «Україна без сміття» і бренд аксесуарів Bagland розпочали ініціативу Eco Trade-In. У рамках проєкту кожен може надіслати старий рюкзак, валізу, сумку чи бананку будь-якого бренду на переробку та отримати знижку 30% на покупку нових товарів.

Вживані аксесуари переробляються на фабриці і отримують друге життя, а залишки текстильних відходів відправляються на безпечну утилізацію і не потрапляють у довкілля. Обмін старих аксесуарів на нові підтримує свідоме споживання і допомагає піклуватися про довкілля.

Чому це важливо?
  • відправник не залишає за собою відходи, які опиняться на звалищі;
  • він підтримує український соціально-відповідальний бізнес;
  • надихає інших своїм прикладом;
  • активна участь примножує кількість акцій для збереження природи.
УБС створює інфраструктуру і можливості для неперевершеного сортування. Соціально-відповідальні бренди теж можуть робити правильне поводження з відходами доступним, коли інтегрують його у свою стратегію розвитку. Ми пишаємось таким партнерством і хочемо, щоб воно стало прикладом для інших гравців. Бути екологічною компанією чи людиною — це досі не про комерційну вигоду, а про правильний вибір щодня.
Євгенія Аратовьска
засновниця УБС
Як взяти участь в екоініціативі?
  • написати в Instagram бренду Bagland або зателефонувати за номером +380503030384, щоб отримати інформацію про умови акції; 
  • відправити стару річ на вказане відділення Нової Пошти (коштом Bagland); 
  • використати промокод на 30%, який надішлють після отримання посилки.

Акція триватиме з 30 травня до 30 червня 2024 року включно.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину