У супермаркеті української мережі провели розкопки
21 Сер 2024, 13:14

У супермаркеті української мережі провели розкопки

В одному з магазинів «Сільпо» провели розкопки та виявили «артефакт» — закам’янілий паперовий чек.

Таким перформансом мережа намагалася привернути увагу до питань екології та повідомити про важливе оновлення — перехід на електронні чеки. Це рішення є частиною стратегії компанії щодо диджиталізації та зменшення впливу на довкілля.

Так, для всіх користувачів мобільного застосунку «Сільпо» автоматично активується функція «Чек не друкувати». Відтепер гості отримують електронні чеки замість паперових, скануючи застосунок на касі чи самокасі. За потреби цю функцію можна вмикати та вимикати. Усі передбачення також зберігатимуться в застосунку на кожному з е-чеків.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Сільпо» друкує близько 300 мільйонів чеків або 57 000 км касової стрічки на рік, а це — майже 15% відстані до Місяця. З такими темпами за 7 років можна прокласти «паперовий міст» від Землі до Місяця.

Більшість паперових чеків опиняються у смітнику одразу після купівлі. Водночас термопапір, з якого виготовляють чеки, майже не переробляється, а електронний буде зберігатися в застосунку, за потреби його можна переглянути. Крім того, паперові чеки містять бісфенол А, який може бути шкідливим для організму.

Електронний фіскальний чек має таку саму юридичну силу, як і паперовий. Це офіційний документ, що підтверджує купівлю, але без шкоди для довкілля.

Розкажіть друзям про новину