Дизайнер Артем Гусєв та копірайтерка Аліса Кучинська розробили логотип та неймінг нового проєкту благодійного фонду «Повернись живим». Проєкт отримав назву «Звіролови».
Проєкт «Звіролови» передбачає навчання 600 марксменів — високоточних стрільців на середні дистанції, або піхотних снайперів — для 10 бойових бригад.
Креативники звернулися до класики української літератури у процесі створення ідеї проєкту, до поета та прозаїка Івана Багряного та його роману «Тигролови».
«Разом з Алісою Кучинською допомогли посилити комунікацію назвою та логотипом. Надихались класикою українською літератури – твором Івана Багряного. Бо наші марксмени це справжні мисливці на звірів». — написав Гусєв.
«У процесі пошуку дизайн рішення я знайшов інформацію, що перша версія «Тигроловів» Багряного називалася «Звіроловів». Вивчаючи графіку обкладинок Багряного я занурився у дизайн інших обкладинок українських дизайнерів, тому що саме в обкладинках різних випусків Тигроловів не було необхідного мені характеру», — розповів Артем Гусєв.
Під час роботи над логотипом дизайнер надихався матеріалами, які знайшов у Facebook-групі з корисні матеріали для шрифторобства «Шрифтові знадібки»: вивчав роботи Івана Плесканка, Роберта Лісовського, Миколи Бутовича, Георгія Нарбута.