У новому проєкті «Повернись живим» українські військові стали мисливцями на звірів
26 Чер 2023, 16:54

У новому проєкті «Повернись живим» українські військові стали мисливцями на звірів

Дизайнер Артем Гусєв та копірайтерка Аліса Кучинська розробили логотип та неймінг нового проєкту благодійного фонду «Повернись живим». Проєкт отримав назву «Звіролови».

Проєкт «Звіролови» передбачає навчання 600 марксменів — високоточних стрільців на середні дистанції, або піхотних снайперів — для 10 бойових бригад. 

Креативники звернулися до класики української літератури у процесі створення ідеї проєкту, до поета та прозаїка Івана Багряного та його роману «Тигролови».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Разом з Алісою Кучинською допомогли посилити комунікацію назвою та логотипом. Надихались класикою українською літератури – твором Івана Багряного. Бо наші марксмени це справжні мисливці на звірів». — написав Гусєв.

«У процесі пошуку дизайн рішення я знайшов інформацію, що перша версія «Тигроловів» Багряного називалася «Звіроловів». Вивчаючи графіку обкладинок Багряного я занурився у дизайн інших обкладинок українських дизайнерів, тому що саме в обкладинках різних випусків Тигроловів не було необхідного мені характеру», — розповів Артем Гусєв.

Під час роботи над логотипом дизайнер надихався матеріалами, які знайшов у Facebook-групі з корисні матеріали для шрифторобства «Шрифтові знадібки»: вивчав роботи Івана Плесканка, Роберта Лісовського, Миколи Бутовича, Георгія Нарбута.

Розкажіть друзям про новину