У новій айдентиці приватної клініки зробили акцент на власному «я»
07 Бер 2023, 18:19

У новій айдентиці приватної клініки зробили акцент на власному «я»

Клініка Grace — перший приватний медичний заклад в Україні, де почали пропонувати клієнтам комплексний підхід до здоровʼя та краси. Тут орієнтуються на потреби й запити кожного клієнта та допомагають досягти балансу між внутрішнім відчуттям себе й зовнішнім виглядом. Не змінюють людину, а вдосконалюють її. Розставити правильні акценти у стратегії, дизайні та комунікації клініки допомогла бренд-маркетингова агенція Grape.

«У 2007 році Grace почала роботу як клініка пластичної хірургії, а з часом розширила спектр послуг. У 2021 році Grace вже мала репутацію преміальної, чи навіть люксової клініки пластичної хірургії за рівнем лікарів, сервісу, аудиторії, цінової політики, з власним маєтком, історією й експертизою. Проте ця історична закритість та “елітарність” почали заважати розвитку бренду і бізнесу клініки. Виклик, який постав перед командою Grape, — оновити стратегію бренду клініки, розширити та омолодити аудиторію клієнтів», — Юрій Гладкий, СЕО Grape.

Відвідувачів клініки об’єднує те, що вони завжди ставлять себе та своє здоров’я на перше місце: обирають профілактику, а не лікування, обирають сон та здорове харчування, обирають топових фахівців та сучасні методики, а значить — обирають Grace. Все починається з любові до себе, це найбільший внутрішній мотиватор у бажанні та рішенні щось змінити чи вдосконалити.   

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Так з’явилось стратегічне повідомлення — «Grace — клініка для тих, хто обирає себе», — яке отримало пряме продовження в дизайні та комунікації.

Наголос над літерою «а́» у логотипі — це любов до себе та до власної винятковості. Адже коли ми себе любимо, ми завжди робимо акцент на собі.

«Ідею акценту на собі ми продовжили в комунікації. Героями рекламної кампанії стали “образи” клієнтів клініки, які у центрі уваги насамперед для самих себе, чим і виділяються серед сірого натовпу», — Оксана Деньга, креативна директорка Grape.

Розкажіть друзям про новину