У новій айдентиці приватної клініки зробили акцент на власному «я»
07 Бер 2023, 18:19

У новій айдентиці приватної клініки зробили акцент на власному «я»

Клініка Grace — перший приватний медичний заклад в Україні, де почали пропонувати клієнтам комплексний підхід до здоровʼя та краси. Тут орієнтуються на потреби й запити кожного клієнта та допомагають досягти балансу між внутрішнім відчуттям себе й зовнішнім виглядом. Не змінюють людину, а вдосконалюють її. Розставити правильні акценти у стратегії, дизайні та комунікації клініки допомогла бренд-маркетингова агенція Grape.

«У 2007 році Grace почала роботу як клініка пластичної хірургії, а з часом розширила спектр послуг. У 2021 році Grace вже мала репутацію преміальної, чи навіть люксової клініки пластичної хірургії за рівнем лікарів, сервісу, аудиторії, цінової політики, з власним маєтком, історією й експертизою. Проте ця історична закритість та “елітарність” почали заважати розвитку бренду і бізнесу клініки. Виклик, який постав перед командою Grape, — оновити стратегію бренду клініки, розширити та омолодити аудиторію клієнтів», — Юрій Гладкий, СЕО Grape.

Відвідувачів клініки об’єднує те, що вони завжди ставлять себе та своє здоров’я на перше місце: обирають профілактику, а не лікування, обирають сон та здорове харчування, обирають топових фахівців та сучасні методики, а значить — обирають Grace. Все починається з любові до себе, це найбільший внутрішній мотиватор у бажанні та рішенні щось змінити чи вдосконалити.   

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Так з’явилось стратегічне повідомлення — «Grace — клініка для тих, хто обирає себе», — яке отримало пряме продовження в дизайні та комунікації.

Наголос над літерою «а́» у логотипі — це любов до себе та до власної винятковості. Адже коли ми себе любимо, ми завжди робимо акцент на собі.

«Ідею акценту на собі ми продовжили в комунікації. Героями рекламної кампанії стали “образи” клієнтів клініки, які у центрі уваги насамперед для самих себе, чим і виділяються серед сірого натовпу», — Оксана Деньга, креативна директорка Grape.

Розкажіть друзям про новину