Посуха, повінь та нестача чистої питної води можуть здатися для деяких віддаленою проблемою, але для половини населення світу, 3,6 мільярда людей, це повсякденна реальність. І якщо не діяти зараз, водна криза може вплинути на людство раніше, ніж очікувалося. Щоб привернути увагу до цієї кризи, магазин «The Drop Store», ініціатива Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів та агентства Publicis Groupe дає споживачам уявлення про те, як водна криза вплине на їхнє повсякденне життя.
Люди не знають про довгострокові наслідки, як криза може вплинути на їхнє повсякденне життя та споживання. Якщо нічого не буде зроблено, багато води, мало води і навіть брудна вода можуть змінити доступ до основних продуктів, їх форм, доступності, ціни і навіть складу. «The Drop Store» показав ці продукти – від газованої води до піци, пігулок до чистої води, рису та сиру, а також дав їм нову ціну.
«The Drop Store» – це супермаркет з особливістю», – сказав Рене Ван Гел, директор інклюзивного відділу зеленого росту Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів. На всі доступні продукти впливають основні проблеми з водними ресурсами – вони тривожно впливатимуть на фізичні продукти та їхні ціни. Ми пояснюємо науку та вплив водної кризи, яка стоїть за кожним продуктом, на відміну від впливу води на повсякденне життя неймовірно відчутним для людей».