Цими вихідними по всьому Лондону пройде кампанія від креативної агенції Calling разом з колективом Trans Pride UK та креативною квір-студією Fort London. Проєкт під назвою «No Pride Without Trans Pride» висвітлює небезпеку, яку обговорення прав маргіналізованих спільнот може становити для кожного.
«Ця кампанія виникла тому, що існує потреба в тому, щоб транс-люди могли розповісти правду про нашу історію, – пояснив креативний директор Fort London Джеймі Кінг. – Під час Місяця прайду існує так багато кампаній, які намагаються зробити так, щоб все виглядало фантастично і ніби нічого неправильного не відбувається. Ширша розмова навколо трендів Прайду, як правило, не дає нам того сирого, чесного простору, щоб сказати, як воно є насправді».
Креативники прагнули змінити фокус Прайду, нагадавши, що транс-люди завжди були на передовій протесту. «Це повертає нас до ідеї, що права трансгендерних людей – це права людини, – додав Е. Джей Скотт, засновник Trans Pride UK. – Нам потрібно, щоб усі об’єдналися і поставили це питання на перше місце у своєму порядку денному».
Постери, розміщені по всьому місту та надруковані поверх законодавчої документації, що загрожує свободі гендерно неконформних людей, підкреслюють основні права, яких вимагає транс-спільнота. На задньому плані розміщені фрагменти Закону про визнання гендерної ідентичності, який обмежує права трансгендерних людей у цивільному партнерстві.
Кожен був створений способом трафаретного друку представником транс-спільноти. «Ми намагаємося повернутися до тієї органічної, офлайнової, реальної та грубої історії Прайду – низової, активістської історії, яка сягає корінням у протест і живить спільноту, – сказав Джеймі Кінг. – У нас була людина, яка досліджувала і знаходила всі ці місця, лазівки і простори, де транслюди зазнають юридичного гноблення. Багато людей думають, що юридично у нас все в порядку, що це лише соціальна проблема, але насправді це відбувається безперервно».
На деяких з 17 постерів написано «Немає безпеки без безпеки транс-людей» та «Немає правосуддя без правосуддя для транс-людей», що дуже влучно передає суть проблеми.
«Життя транс-людей стали політичними проти нашої волі, – продовжив Джеймі Кінг. – Нас використовують як пішаків, втягують у дебати, і люди вагаються, на чий бік стати, бо не хочуть бути надто політизованими».
Лише за останні кілька місяців бренди часто піддавалися тиску з боку правих сил після того, як у їхніх рекламних кампаніях з’являлися представники транс-спільноти. Bud Light – один із найгучніших прикладів.
«Чесна, сумна правда полягає в тому, що коли я дивлюся на прайд-кампанії від брендів чи окремих людей, я бачу все це щастя. І хоча мені це подобається, і я дуже радий, тому що нам потрібно культивувати нашу радість, плекати її і триматися за неї, також важко побачити, що це відбувається тоді, коли ми перебуваємо у відчайдушній, безвихідній ситуації або в небезпеці. Зараз справи у транс-людей йдуть не дуже добре, і вони стають все гіршими».