У Лондоні розмістили постери, створені представниками транс-спільноти та надруковані поверх закону
30 Чер 2023, 17:47

У Лондоні розмістили постери, створені представниками транс-спільноти та надруковані поверх закону

Цими вихідними по всьому Лондону пройде кампанія від креативної агенції Calling разом з колективом Trans Pride UK та креативною квір-студією Fort London. Проєкт під назвою «No Pride Without Trans Pride» висвітлює небезпеку, яку обговорення прав маргіналізованих спільнот може становити для кожного.

«Ця кампанія виникла тому, що існує потреба в тому, щоб транс-люди могли розповісти правду про нашу історію, – пояснив креативний директор Fort London Джеймі Кінг. – Під час Місяця прайду існує так багато кампаній, які намагаються зробити так, щоб все виглядало фантастично і ніби нічого неправильного не відбувається. Ширша розмова навколо трендів Прайду, як правило, не дає нам того сирого, чесного простору, щоб сказати, як воно є насправді».

Креативники прагнули змінити фокус Прайду, нагадавши, що транс-люди завжди були на передовій протесту. «Це повертає нас до ідеї, що права трансгендерних людей – це права людини, – додав Е. Джей Скотт, засновник Trans Pride UK. – Нам потрібно, щоб усі об’єдналися і поставили це питання на перше місце у своєму порядку денному».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Постери, розміщені по всьому місту та надруковані поверх законодавчої документації, що загрожує свободі гендерно неконформних людей, підкреслюють основні права, яких вимагає транс-спільнота. На задньому плані розміщені фрагменти Закону про визнання гендерної ідентичності, який обмежує права трансгендерних людей у цивільному партнерстві.

Кожен був створений способом трафаретного друку представником транс-спільноти. «Ми намагаємося повернутися до тієї органічної, офлайнової, реальної та грубої історії Прайду – низової, активістської історії, яка сягає корінням у протест і живить спільноту, – сказав Джеймі Кінг. – У нас була людина, яка досліджувала і знаходила всі ці місця, лазівки і простори, де транслюди зазнають юридичного гноблення. Багато людей думають, що юридично у нас все в порядку, що це лише соціальна проблема, але насправді це відбувається безперервно».

На деяких з 17 постерів написано «Немає безпеки без безпеки транс-людей» та «Немає правосуддя без правосуддя для транс-людей», що дуже влучно передає суть проблеми.

«Життя транс-людей стали політичними проти нашої волі, – продовжив Джеймі Кінг. – Нас використовують як пішаків, втягують у дебати, і люди вагаються, на чий бік стати, бо не хочуть бути надто політизованими».

Лише за останні кілька місяців бренди часто піддавалися тиску з боку правих сил після того, як у їхніх рекламних кампаніях з’являлися представники транс-спільноти. Bud Light – один із найгучніших прикладів.

«Чесна, сумна правда полягає в тому, що коли я дивлюся на прайд-кампанії від брендів чи окремих людей, я бачу все це щастя. І хоча мені це подобається, і я дуже радий, тому що нам потрібно культивувати нашу радість, плекати її і триматися за неї, також важко побачити, що це відбувається тоді, коли ми перебуваємо у відчайдушній, безвихідній ситуації або в небезпеці. Зараз справи у транс-людей йдуть не дуже добре, і вони стають все гіршими».

Розкажіть друзям про новину