«Тямиш»: мережа супермаркетів запустила кампанію свідомого шопінгу
07 Сер 2023, 12:49

«Тямиш»: мережа супермаркетів запустила кампанію свідомого шопінгу

Часто головний виклик покупок офлайн — це довгий та невиправданий процес. За продукти споживачі платять не лише грошима, а й часом, іноді нервами, енергією та емоціями. Парадокс у тому, що це все одно не зупиняє більшість від походів в супермаркет — бо так звикли. 

Агенція I AM IDEA разом із мережею супермаркетів VARUS перезапустили напрям e-com для того, щоб показати українцям, що можна інакше. Історія онлайн-магазину не нова, але нині актуальна як ніколи — не стресувати зайвий раз від зайвої пляшки молока, тямити, як не витрачати час і завжди мати можливість купити продукти в зручний момент. Це наштовхнуло агенцію на ідею створити з супермаркета побутовий лайфхак для кожного. 

Ми побудували нашу стратегію, креатив і дизайн на концепції “тямити”. Тямити — це знати про маленькі хитрощі, лайфхаки, які позбавляють від щоденної рутини. Ти тямиш, як полегшити собі життя, тямиш в радостях доставки. Тому для нас було важливо створити айдентику та креативну платформу, як лайфхак у світі шопінгу.
Арам Сімонян
директор зі стратегії в I AM IDEA

Головна філософія онлайн-магазину varus.ua — те, що в центрі людина, а не супермаркет: «Коли ти приходиш за чимось одним, звичайно ж ти не тільки молоко купиш, а по дорозі до молока візьмеш ще купу різних продуктів, які тобі не потрібні. Кожен розуміє мінуси цього підходу, але змінювати нічого не хоче, бо треба напрягатись і складати план. Тому ми обрали шлях свідомого шопінгу — це коли швидко, зручно, без зайвого стресу і напруження».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Важливою частиною комунікації бренду стали ілюстровані персонажі — Варусята. 

Ми замислились, як би виглядав і розмовляв бренд, якщо його оживити. Так і сталось, що Варусята є втіленням tone of voice. Вони допомагають нашим людям жити хитромудріше, простіше та комфортніше. Допомагають знаходити неочевидні та креативні рішення собі на користь.
I AM IDEA

Онлайн-магазин varus.ua працював ще з 2020 року у тестовому режимі. Після запуску комунікаційної кампанії з квітня 2023 року, ріст онлайн-замовлень збільшився на 56%, а сам бренд готується запускати доставку в усіх регіонах України.

Розкажіть друзям про новину