01 Лип 2024, 17:06

«Ти мене зараз чуєш?»: телекомунікаційна компанія підкреслила надійність свого мобільного зв’язку

Телекомунікаційна компанія Verizon представила ребрендинг, в центрі якого червоний колір і буква «V», а також відродження класичної фрази «Ти мене зараз чуєш?», оскільки компанія також запустила нові програми та переваги для клієнтів.

У ролику знявся реальний мережевий інженер Verizon Майк Морган у ролі «людини-випробувача». Реклама переходить від однієї ролі до іншої, щоб показати інші речі, які можна робити «зараз» з Verizon.

Одночасно Verizon запускає myHome, розширення своєї мобільної пропозиції myPlan, і запроваджує постійну гарантовану програму обміну телефонів для нових та існуючих клієнтів, що користуються послугами мобільного зв’язку.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Компанія також представила Verizon Access — платформу для всіх клієнтів, яка надає ексклюзивний доступ до подій та вражень, включаючи ігри НФЛ, музичні фестивалі, концерти та багато іншого. Verizon Business також запускає рішення для управління смартфонами, яке пропонує бізнес-клієнтам більше можливостей для управління смартфонами своєї компанії.

Агенція Ogilvy New York керувала телевізійною роботою, а дизайн-агенція Turner Duckworth — ребрендингом.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео