Twitter пригрозив судовим позовом компанії Meta через її нову текстову платформу «вбивцю Twitter», звинувачуючи гіганта соціальних мереж у переманюванні колишніх співробітників для створення плагіату.
Через кілька годин після презентації Threads юрист Twitter надіслав листа генеральному директору Meta Марку Цукербергу, у якому звинуватив компанію в «систематичному, навмисному і незаконному привласненні комерційних таємниць та іншої інтелектуальної власності Twitter».
«Twitter має намір суворо дотримуватися своїх прав на інтелектуальну власність і вимагає від Meta негайно вжити заходів для припинення використання будь-яких комерційних таємниць Twitter або іншої конфіденційної інформації, — написано в листі. — Twitter залишає за собою всі права, включаючи, але не обмежуючись цим, право звертатися за цивільно-правовим захистом і судовою забороною без додаткового повідомлення, щоб запобігти будь-якому подальшому збереженню, розголошенню або використанню своєї інтелектуальної власності компанією Meta».
Twitter звинуватив Meta в тому, що вона найняла на роботу десятки колишніх співробітників Twitter, які «мали і продовжують мати доступ до комерційної таємниці Twitter та іншої конфіденційної інформації».
Енді Стоун, директор з комунікацій Meta, заявив, що звинувачення Twitter є безпідставними.
«Ніхто з команди розробників Threads не є колишнім співробітником Twitter», — сказав він.
Маск написав, що «конкуренція — це добре, а шахрайство — ні».
Threads можуть бути найсерйознішою загрозою, яка може відвернути користувачів (і рекламні долари) від Twitter. Meta має ресурси, щоб присвятити серйозний час і гроші конкуренції з Twitter. І вона має вбудовану мережу з мільярдів користувачів Instagram, на яку можна спиратися: Threads дозволяє користувачам миттєво знаходити і переносити своїх підписників в Instagram замість того, щоб перебудовувати свою мережу з нуля. Meta також має багаторічний досвід боротьби з конкурентами за допомогою успішних копій. Instagram Stories зупинив зростання Snapchat, тоді як Reels пробивається як конкурент TikTok.
У четвер Цукерберг оголосив, що за перший день роботи Threads вже підписалося 30 мільйонів користувачів, що значно перевищує показники конкурентів. (Востаннє Bluesky повідомляв про 50 000 користувачів).