Український бренд одягу «Авіація Галичини» створив унікальну колекцію одягу в колаборації з творцями фільму-помсти «Конотопська відьма», який виходить на великі екрани вже 22 серпня. Фільм натхнений давньоукраїнськими легендами та міфами, а також неосяжною силою українських жінок.
«Авіація Галичини» створила три унікальні продукти для колекції «Конотопська відьма»: оверсайз-футболку для чоловіків та жінок, жіночу футболку та особливу спідницю, що переосмислює традиційний український стиль. У дизайні одягу використані ключові символи фільму: давні руни та потужний символ «Відьмин оберіг “Шолом жаху”», що був створений спеціально для фільму та проявляється на тілі відьми.
«Конотопська відьма» стала однією з ключових героїнь нашої бунтарської серії, бо це про ту силу, яка є десь глибоко всередині кожної українки. Ми розробили три продукти для фільму: чоловічу та жіночу футболки і спідницю з елементами традиційної української плахти.
Христина Назарук
співзасновниця та СЕО «Авіація Галичини»
Колаборація фільму «Конотопська Відьма» від FILM.UA та бренду «Авіація Галичини» реалізована ліцензійною агенцією Nerd, що є ексклюзивним агентом бренду «Конотопська Відьма».
Ми дійсно щасливі бути посередниками між культурними та бізнес проєктами. Ліцензійний бізнес – це не лише про комерцію, але й про створення культурних містків між кіноіндустрією та різними сферами життя. Такі колаборації, як із брендом «Авіація Галичини», дозволяють не тільки популяризувати фільм, але й донести його ідеї до людей через одяг, предмети щоденного вжитку та інші продукти. Це надає можливість глядачам відчути себе частиною історії, яка живе не лише на екрані, але й у повсякденному житті. Саме це робить ліцензійні проєкти важливими й такими, що залишають культурний слід.
Тетяна Рубан
директорка ліцензійної агенції Nerd
Колекція одягу доступна на сайті бренду «Авіація Галичини».