Британський сервіс порівняння цін на туристичні путівки TravelSupermarket використав перероблені та повторно використовувані надувні пляжні іграшки для створення 3D-реклами в продовженні своєї передріздвяної кампанії.
На рекламному білборді в центрі Манчестера зображено візок супермаркету, наповнений 6-метровим штабелем пляжних іграшок, поруч із написом: «Це супермаркет. Для подорожей. Очевидно».
Реклама, яка стартувала 12 березня, є продовженням першої за більш ніж п’ять років інтегрованої кампанії, яка стартувала на День подарунків у 2023 році.
Реклама, розроблена спільно з креативним агентством Meanwhile та медіа-агентством Brazil Street, має на меті просувати TravelSupermarket як місце, де можна придбати найкращі пропозиції для відпочинку від усіх найкращих туристичних компаній.
Стів Седдон, директор з маркетингу TravelSupermarket, сказав: «У рік 20-річчя TravelSupermarket ми хотіли дійсно інтегровану кампанію, яка б підтримувала високий рівень обізнаності про TravelSupermarket протягом ключових періодів бронювання відпусток у 2024 році, і ця нова активація приносить трохи вкрай необхідного сонячного світла в Манчестер!»
«Телебачення, радіо, а тепер ще й спеціальний дизайн означає, що кампанія мала мільйони можливостей для споживачів побачити повідомлення про те, що TravelSupermarket має величезний асортимент святкових пропозицій, які споживачі можуть порівняти. Відпустка — одна з найважливіших і найцінніших покупок року для британців, але коли витрати обмежені, пошук найкращих пропозицій ще ніколи не був таким важливим».