Рекламний ролик «New Friendships» від міжнародної диджитал залізничної технологічної платформи Trainline, створений Dude London, — це зворушлива історія про туриста, який натрапив на величезну істоту в лісі. Їхній зв’язок миттєвий, і в підсумку між ними зав’язується неймовірна, але міцна дружба.
«New Friendships» запускається в Італії як частина кампанії застосунку під назвою «Great Journeys Start With Trainline».
«Те, як ви починаєте свої подорожі, може суттєво вплинути на те, як вони розгортатимуться, тому, коли справа дійшла до втілення кампанії «Great Journeys Start With Trainline» на одному з наших найбільш європейських ринків, ми хотіли створити кампанію, яка показує, як чудовий і легкий початок ваших подорожей може призвести до дивовижних, чудових і безмежних можливостей», — сказав Джо МакКлінток, віце-президент з питань бренду та маркетингу в Trainline.
«Ця нова бренд-платформа знаменує собою наш перший крок у зміцненні нашої позиції як невід’ємної частини моментів бронювання, відповідальної за початок подорожей, і ми не можемо бути більш схвильованими».
Одночасно з фільмом з 26 листопада в Римі та Мілані буде запущена диджитал зовнішня реклама, а другий сплеск активності відбудеться пізніше в цьому році. Медіа-кампанією займалося агентство Wavemaker.
Томас Джанеллі О’Раян, креативний директор Dude London, додав: «Втілення в життя нової бренд-платформи Trainline було великим і захоплюючим викликом. У нас був чудовий сценарій, чудовий клієнт, який повірив у нього, і надзвичайно талановитий режисер».