Tuborg закликав покласти край скролінгу і жити у моменті
01 Тра 2025, 11:16

Tuborg закликав покласти край скролінгу і жити у моменті

Пивний бренд Tuborg представив нову рекламну кампанію, метою якої є звернення до молодіжних субкультур через трансформаційну силу музики.

Робота націлена на аудиторію покоління Z, оскільки дослідження бренду показало, що 50% з них кажуть, що вони надто перенапружені, щоб шукати розваг.

Кампанія включає ролик, який показує яскраву фестивальну сцену, де посеред натовпу виділяється одна людина, прикута до свого телефону, яка пропускає момент. Коли на сцені діджей відкорковує пляшку Tuborg, характерний звук відкорковування пляшки запалює біт-дроп і вибиває людей зі скролінгу.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Окрім ролика, кампанія представляє нову візуальну мову, засновану на недосконалих, спітнілих та ейфорійних виразах людей.

Створена у співпраці з британською соціальною агенцією We Are Social, кампанія «Feel the Drop» триватиме один рік.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео