Третій зайвий: навіщо страховий бренд позбувся свого маскота
21 Лип 2025, 11:25

Третій зайвий: навіщо страховий бренд позбувся свого маскота

Страховий бренд Bingle Car Insurance запустив нову кампанію «No Fluffy Bits», покликану продемонструвати, як компанія пропонує прості й доступні рішення для автострахування австралійцям.

У центрі роликів кампанії — маскот Fluffy, надзвичайно милий персонаж, який уособлює всі «пухнасті речі», які можуть не знадобитися людям, коли мова йде про автострахування. У відео від пухнастика бездушно й комічно позбуваються, демонструючи переваги страхування Bingle.

Хоч це й було непросте завдання, команді вдалося знайти баланс між зухвалим, провокативним тоном бренду Bingle та необхідністю зберегти довіру до серйозної категорії, якою є страхування.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Останнім часом для брендів вже стало тенденцією «знущатися» зі своїх маскотів задля реклами. Нещодавно Hinge вбив свого Hingie, щоб показати ефективність дейтинг-застосунку, а в лютому Duolingo відправив у вічність сову Дуо, щоб залучити тисячі користувачів повернути маскота до життя.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео