28 Гру 2022, 16:29

Хенд-мейд, рейви та метавсесвіт: Instagram спрогнозував тренди 2023

Instagram співпрацював з компанією WGSN, що займається прогнозуванням тенденцій материнської організації Ascential, щоб провести опитування серед користувачів покоління Z у Сполучених Штатах.

Переробка, реконструкція та повторне використання

2023 року креативники покоління Z планують взяти моду до своїх рук. Стійкий розвиток є ключовим питанням для покоління Z. У міру того, як проблеми з кліматом зростають, одяг своїми руками пропонує стійку альтернативу швидкій моді. У дослідженні більше половини представників покоління G заявили, що планують створювати одяг своїми руками у 2023 році. Скромне та ощадливе покоління Z планує скоротити витрати та проявити творчий підхід. Споживачі покоління Z не застраховані від зростання цін, і в наступному році споживачі планують заощадити на власному одязі. Коли їх запитали, що вони робитимуть, коли одяг вийде за межі бюджету, понад чверть покупців покоління Z економлять.

Політична активність

У 2023 році більшість представників покоління Z робитимуть покупки, щоб підтримати справи, які їм не байдужі.
Покоління Z – покоління активістів. У 2023 році більше представників покоління Z будуть використовувати свої кошти на підтримку причин та спільнот. У той час як 30% покоління Z досить дорослі, щоб голосувати, підлітки використовують такі платформи, як Instagram, щоб голосувати своїми гаманцями.

Виборці покоління Z вважають, що країна потребує більше політиків покоління Z. Вони мають жорсткі політичні погляди. Чим більше молодих американців досягне виборчого віку, тим більше буде помітна активность з політичних питань, якими захоплене покоління. У 2022 році Максвелл Фрост став першим політиком покоління Z, обраний до Конгресу США.

Захист інтересів людей з інвалідністю є провідною проблемою покоління Z. Троє з чотирьох користувачів соціальних мереж покоління Z хочуть підписатися на інфлюєнсера з інвалідністю. Можна очікувати, що більше представників наступного покоління взаємодіятимуть із креаторами, які захищають людей із розумовими чи фізичними вадами.

Клімат та виразна краса

Покоління Z використовує косметику, щоб висловити свою особистість, у тренді буде виразний й експериментальний макіяж. Крім того, двоє із трьох відзначають, що через зміни клімату, зокрема забруднення повітря й ультрафіолетове випромінювання, будуть купувати косметичні засоби, що захищають від екстремальних погодних умов і сонця.

Альтернативний світ та метавсесвіт

Покоління Z планує побудувати найвідоміший світ. У метавсесвіті покоління Z може будувати світи заново, і вони розраховують висловити свою індивідуальність та прагнення до справедливості у діджитал просторі. Наприклад, 67% вважають, що аватари повинні краще відображати різні типи статури, одяг та відтінки шкіри у наступному році.

Віртуальні інфлюенсери пропонують справжнє натхнення. А понад половина інфлюенсерів шукатимуть натхнення в моді чи красі діджитал аватарів та інфлюенсерах у 2023 році.

Фінансовий ренесанс


Дві третини опитаних відзначили, що планують використовувати соціальні мережі, щоб заробляти гроші в 2023 році. 64% респондентів сказали, що планують монетизувати проєкт у наступному році. Фінансова грамотність є пріоритетною навичкою для покоління Z. Понад 85% представників покоління Z планують освоїти нову навичку у 2023 та кожен четвертий користувач соціальних мереж хоче підвищити свої навички в галузі фінансів.

У Instagram підлітки перетворюють свої захоплення на джерела доходу. В той час як значна частина покоління Z сподівається монетизувати Instagram, майже половина креаторів кажуть, що вони створюють контент, щоб висловити себе і повеселитися.

Культурна зацікавленість та харчування

Покоління Z вивчає культуру через кухню, зокрема 68% покоління Z зауважують, що хотіли б спробувати їжу іншої культури.

Тренди креаторів: співтовариство та участь

Особистий досвід створить співтовариство між креаторами та шанувальниками покоління Z. Користувачі соціальних мереж раді реалізовувати свої діджитал стосунки.

Майже третина користувачів покоління Z з нетерпінням чекають на особисті враження, такі як з’їзди креаторів та зустрічі та вітання, зі своїми улюбленими інфлюенсерами. У 2023 році змішані медіа керуватимуть створенням контенту.

Наступне покоління очікує, що їхні улюблені інфлюенсери перейдуть у нові форми медіа. Наприклад, понад 40% підписників хочуть слухати подкасти від своїх улюблених креаторів соціальних мереж у 2023 році.

Повернення рейву

Рейви – це бути в моменті, відновлювати зв’язок і відпускати, й покоління Z до цього готове: 68% хочуть знову відвідати рейви. До того ж, музика об’єднує і дає змогу виразити себе: більше половини опитаних заявили, що слухатимуть неангломовних виконавців. Найбільш популярні – латиноамериканська музика і k-pop.

Дейтінг-профіль 2023 року

У 2023 буде більш прозоре, чесне й пряме спілкування. Майже половина респондентів покоління Z відповіли позитивно на питання, чи надіслали б вони мем як перше повідомлення для знайомства. Водночас більше третини (39%) відзначили, що поганий смак у мемах робить їхню закоханість менш привабливою. Також майже половина відповіла заперечно, коли їх запитали, чи будуть вони зустрічатися з кимось, хто має несумісну астрологічну карту.

Розкажіть друзям про новину