Логотип пивного бренду у вигляді гори стає синім, коли пляшка має потрібну температуру, щоб нею можна було насолоджуватися.
Нова друкована кампанія американського пивного бренду Coors Light розповіла про той прикрий момент, коли залишаєш напій у морозильній камері надовго і пляшка вибухає.
Креатив зображує крижаний безлад, який може виникнути, якщо не скористатися етикеткою, що змінює колір, яку майстерно зняв фотограф Але Берсет у співпраці з креативною агенцією Alma.
Рекламна кампанія, розміщена в The New York Times та San Francisco Chronical, також буде просуватися на зовнішніх носіях у Чикаго, Маямі, Піттсбурзі та Ріно.
Альвар Суньол, головний креативний директор Alma, сказав: «Ця кампанія є чудовим прикладом класичної реклами в її чистому вигляді: вона зосереджена на одній з найбільш унікальних переваг продукту та втілена в життя у глибокий та зрозумілий спосіб. Ми дуже пишаємося тим, що розробили цю концепцію разом з нашим клієнтом, вдячні за арт-дирекцію від дивовижних і талановитих Дена Корреа та Бруно Трада, і дуже раді, що працювали з завжди гострим і талановитим оком Але Берсета за камерою».