Toyota вважає, що її новий автомобіль C-HR, дизайн якого був натхненний формою діаманта, настільки дорогоцінний, що вона перетворила його на діамант — у буквальному сенсі.
Для своєї кампанії, створеної агентством Hero, Toyota співпрацювала з австралійською ювелірною дизайнеркою Міллі Севідж, щоб фізично розібрати автомобіль, спалити його частини і використати вуглець для створення вирощених в лабораторії діамантів.
Результатом співпраці стали 13 унікальних виробів, серед яких браслет, намисто, пара сережок і кілька каблучок.
Ролик показав процес створення вирощених у лабораторії діамантів. Протягом восьми місяців Севідж тестувала компоненти інтер’єру C-HR, щоб отримати вуглецевий матеріал, необхідний для початку процесу вирощування діамантів. Потім діаманти були зібрані в колекцію прикрас.
«Вся концепція метаморфози автомобіля в діаманти була схожа на сплетіння двох різних світів, поєднання автомобільних інновацій з вічними діамантами і ювелірними виробами ручної роботи. Ця унікальна трансформація зробила співпрацю з Toyota по-справжньому надихаючою», — сказала Севідж.