Toyota перетворила свій автомобіль на справжній діамант
29 Сер 2024, 15:11

Toyota перетворила свій автомобіль на справжній діамант

Toyota вважає, що її новий автомобіль C-HR, дизайн якого був натхненний формою діаманта, настільки дорогоцінний, що вона перетворила його на діамант — у буквальному сенсі.

Для своєї кампанії, створеної агентством Hero, Toyota співпрацювала з австралійською ювелірною дизайнеркою Міллі Севідж, щоб фізично розібрати автомобіль, спалити його частини і використати вуглець для створення вирощених в лабораторії діамантів.

Результатом співпраці стали 13 унікальних виробів, серед яких браслет, намисто, пара сережок і кілька каблучок.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик показав процес створення вирощених у лабораторії діамантів. Протягом восьми місяців Севідж тестувала компоненти інтер’єру C-HR, щоб отримати вуглецевий матеріал, необхідний для початку процесу вирощування діамантів. Потім діаманти були зібрані в колекцію прикрас.

«Вся концепція метаморфози автомобіля в діаманти була схожа на сплетіння двох різних світів, поєднання автомобільних інновацій з вічними діамантами і ювелірними виробами ручної роботи. Ця унікальна трансформація зробила співпрацю з Toyota по-справжньому надихаючою», — сказала Севідж.

Розкажіть друзям про новину