Toyota перетворила свій автомобіль на справжній діамант
29 Сер 2024, 15:11

Toyota перетворила свій автомобіль на справжній діамант

Toyota вважає, що її новий автомобіль C-HR, дизайн якого був натхненний формою діаманта, настільки дорогоцінний, що вона перетворила його на діамант — у буквальному сенсі.

Для своєї кампанії, створеної агентством Hero, Toyota співпрацювала з австралійською ювелірною дизайнеркою Міллі Севідж, щоб фізично розібрати автомобіль, спалити його частини і використати вуглець для створення вирощених в лабораторії діамантів.

Результатом співпраці стали 13 унікальних виробів, серед яких браслет, намисто, пара сережок і кілька каблучок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролик показав процес створення вирощених у лабораторії діамантів. Протягом восьми місяців Севідж тестувала компоненти інтер’єру C-HR, щоб отримати вуглецевий матеріал, необхідний для початку процесу вирощування діамантів. Потім діаманти були зібрані в колекцію прикрас.

«Вся концепція метаморфози автомобіля в діаманти була схожа на сплетіння двох різних світів, поєднання автомобільних інновацій з вічними діамантами і ювелірними виробами ручної роботи. Ця унікальна трансформація зробила співпрацю з Toyota по-справжньому надихаючою», — сказала Севідж.

Розкажіть друзям про новину