Торговий автомат у Нідерландах обміняє мариновані огірки на пляшку кетчупу Heinz
15 Сер 2024, 14:23

Торговий автомат у Нідерландах обміняє мариновані огірки на пляшку кетчупу Heinz

Новий автомат «Pickle Switch» від бренду кенчупу Heinz заохотив нідерландців обміняти небажані соління на безкоштовну пляшку кетчупу зі смаком маринованих огірків Heinz Pickle Ketchup.

Розташований у Роттердамі, Нідерланди, торговий автомат був створений у відповідь на нові дослідження, які виявили, що кожному четвертому дорослому нідерландцю подобається смак маринованих огірків, проте третина (38%) забирають мариновані огірки зі своїх бургерів.

Відповідаючи на запитання, чому вони роблять такий кулінарний злочин, 26% назвали текстуру, а не смак, головною причиною, яка відштовхує їх від маринованих огірків.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Вчені стверджують, що гострий смак маринованих огірків ідеально врівноважує смаки інших інгредієнтів бургерів, таких як м’ясо, помідори та сир. В Оксфордському університеті заявили, що «…зрештою, додавання маринованих огірків до бургера — це найкращий спосіб оптимізувати його смак». Це тому, що кислотність маринованих огірків перебиває насичені нотки м’яса, створюючи гармонійну смакову суміш.

У Heinz це добре знають, адже вже понад 150 років вони захоплюються соліннями. Настільки, що засновник компанії Генріх Хайнц отримав прізвисько «Король солінь». А що, якби ця компанія, що обожнює мариновані огірочки, змогла подолати бар’єри текстури та кольору і перетворити маринофобів на їхніх шанувальників? У Heinz вважають, що у них є рішення.

Мірте Енклаар, старший бренд-менеджер компанії Heinz, сказала: «Ми в Heinz віримо, що соління та бургери поєднуються, як дві краплі води. Любов до маринованих огірків закладена в ДНК компанії Heinz, адже її засновник Генріх Хайнц був їхнім великим шанувальником, і саме тому ми нещодавно випустили наш томатний кетчуп Heinz зі смаком маринованих огірків.

Завдяки акції Heinz Pickle Switch нідерландці можуть обміняти маринованого огірка з бургера на безкоштовну пляшку Heinz Tomato Ketchup Pickle. Незалежно від того, чи відлякує людей текстура Heinz’s Pickle Switch, він дозволяє любителям маринованих огірочків насолодитися всіма перевагами дивовижного пікантного смаку, без уявних недоліків маленького, але потужного огірочка».

Розкажіть друзям про новину