Топова подія для комунікаційників 30 жовтня: реєстрація на PR марафон відкрита
23 Вер 2024, 16:29
PR

Топова подія для комунікаційників 30 жовтня: реєстрація на PR марафон відкрита

Слово «кордон» набуло особливого значення для нас, українців. Наша спільна мрія єдина на всіх — перемога та вихід на державні кордони 1991. Водночас український бізнес вже давно й успішно вийшов за кордон. І йдеться не лише про нові ринки, а й власні можливості: раптом виявилося, що вони в нас БЕЗМЕЖНІ!

Саме тому цьогорічний PR-марафон від онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+ пройде під назвою «Комунікація без кордонів». Вже 30 жовтня марафон 2024 об’єднає в Києві 300+ комунікаційників і маркетологів, щоб обговорити етику в комунікаціях під час війни, ефективні PR-кампанії українських брендів у світі, соціально відповідальний PR у воєнний час, новітні технології та мислення out of the box. У програмі марафону: 4 панельні дискусії, 10+ виступів від провідних експертів, нагородження PR-кейсів. 

Зараз діє спеціальна вартість участі Blind Ticket. Реєструйтеся тут за вигідною ціною та прокачайте свою PR-стратегію всього за один день.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Запрошуємо Communication, PR, Marketing, Brand, Employer Brand менеджерів, CEO та власників бізнесу до обговорення наступних тем: 

  • Етика в комунікаціях великих втрат. Відкритість та прозорість комунікацій та інтереси безпеки: де провести кордон?
  • Ми з України: ефективні PR-кампанії українських брендів у світі. Кейси стратегій міжнародного брендингу: не цурайтесь ділитись не лише успіхами, а й факапами, бо робота над помилками — то найцінніший досвід!
  • Бренд у військовий час. Голос компанії у війну для різних груп цільових авдиторій. Соціально-відповідальний PR або експлуатація теми війни в комунікаціях: як встановити межу?
  • Цифрова ера, аналогове мислення: поєднати (не)поєднувальне. Кордони, які можна посунути завдяки новітнім технологіям: кейси із залученням нетипового інструментарію, мислення out of the box.

Окрім практичного контенту від спікерів, на учасників чекає нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів. Головне видання про маркетинг, комунікації та креатив mmr.ua відзначить найкращі PR-кейси.

Слідкуйте за оновленнями програми на сайті і сторінці MMR у Facebook, Instagram та Telegram. Розширюємо кордони ідей і межі рішучості разом! 

Історія PR Марафону бере свій початок з 2013 року. За цей час захід об’єднав понад 250 спікерів і 6000 гостей та зібрав 1000+ конкурсних PR-кейсів. 

Серед спікерів минулорічних марафонів:

  • Катерина Співакова, керівник департаменту комунікацій, PR та GR, Kernel
  • Олена Плахова, директор із управління репутацією групи компаній Нова Пошта
  • Олександр Шевченко, заступник директора Пасажирської компанії, керівник з пасажирських комунікацій та клієнтського сервісу, Укрзалізниця 
  • Валерія Толочина, Global Chief Marketing Officer, Megogo
  • Антон Бокий, Head of PR and Social Media Marketing,  Intertop Ukraine
  • Олена Осипчук, PR-директорка, Socar
  • Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка, ПУМБ

Відчути вайб події та дізнатися, хто отримав нагороди за кращі PR-кейси у 2023 році, можна тут.

Розкажіть друзям про новину