09 Тра 2024, 14:49

«Тобі як завжди?»: українська мережа магазинів показала ментальний зв’язок між сомельє та покупцями

Креативна агенція I AM IDEA розробила рекламну кампанію для мережі магазинів «М’ясомаркет». Головна задача була розробити бренд-стратегію компанії та показати різномаїття асортименту мережі від свіжого м’яса до готової кулінарії.

Наші люди хочуть, щоб їх обслуговували, як своїх. Тобто, до тебе відносяться, як до любчика, якого знають ще зі школи, пам’ятають, що ти брав вчора, але це все приємніша атмосфера, ніж у великому супермаркеті або на ринку.
Валерія Гаврилюк
креативна копірайтерка I AM IDEA

Зі стратегії виникла комунікація, яка підходить і для тих, хто любить готові страви і для поціновувачів свіжого м’яса — «М’ясомаркет — тобі як завжди?». 

На фокус-групах ми дізнались, що люди хочуть, щоб ними цікавились та пізнавали, тому ми придумали робити на них «смакове досьє», яка лягло в основу банерів. Ми розкачали різні категорії і зробили прив’язку до людини. Так бренд стає більш людяним та оживляє власну комунікацію.
Вікторія Кривинець
артдиректорка I AM IDEA

У рамках кампанії команда випустила серію роликів та віжуалів.

У центрі сюжету роликів — м’ясні сомельє та споживачі. М’ясні сомельє — це винахід самого бренду, який фокусується не тільки на якісному продукті, але і на сервісі. Основна задача м’ясних сомельє — пояснити людині рецепт, заохотити до експериментів та бути провідником на кулінарному шляху.

«За участі режисера Олега Томіна нам вдалося зняти німе кіно і показати справжній ментальний зв’язок між сомельє і нашими покупцями. Бо бренд знає, що вам потрібно, варто тільки про це подумати», — ділиться команда.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео