20 Тра 2024, 10:32

Пошта Франції випустила марку з ароматом багета

Пошта Франції випустила поштову марку, яку можна потерти та понюхати, щоб відзначити багет, який президент Емманюель Макрон колись описав як «250 грамів магії та досконалості».

На марці вартістю 1,96 євро зображено багет, прикрашений червоно-біло-блакитною стрічкою. Тираж марки становить 594 000 примірників.

За словами паризького магазину канцелярських товарів Le Carre d’encre, який її продає, марка має «аромат пекарні». Чорнило, використане на марках, містить мікрокапсули, які забезпечують аромат.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Марку було випущено у продаж 17 травня, після її презентації у день святого Оноре, покровителя пекарів та кондитерів.

«Багет, хліб нашого повсякденного життя, символ нашої гастрономії, перлина нашої культури», — йдеться на сайті La Poste.

«Цей аромат інкапсульований. І складність для нас полягає в тому, щоб нанести цю фарбу, не розбиваючи капсули, щоб потім запах міг вивільнитися, коли клієнт буде терти марку», — розповів Дам’єн Лаво, друкар у Philaposte.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео