20 Тра 2024, 17:08

Тімоті Шаламе знявся у кінематографічному ролику Chanel від Мартіна Скорсезе

Chanel представив нову рекламу свого аромату Bleu de Chanel за участі актора Тімоті Шаламе, яку зняв режисер Мартін Скорсезе.

У ролику Шаламе потрапляє в різні ситуації, які стереотипно визначають акторську майстерність: його фотографують папараці, коли він виходить зі своєї квартири, з’являється на нічному ток-шоу, одночасно спостерігає за своїм новим проєктом на білборді та на екрані телевізора.

Згодом Шаламе тікає зі знімального майданчика і опиняється на надземній станції метро у Квінсі, Нью-Йорк. Сідаючи в потяг, актор потрапив у таємничий блакитний світ, де він нарешті може висловити свою справжність як артист.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Chanel описав цей ролик як «запрошення відкрити для себе багатогранність людини, яка торує свій власний шлях» та «конфлікт актора між популярністю та збереженням вірності собі».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео