Тімоті Шаламе став одержимий Apple TV
23 Січ 2023, 16:23

Тімоті Шаламе став одержимий Apple TV

Від Де Ніро до ДіКапріо, на Apple TV+ є всі зірки. Всі, окрім Тімоті Шаламе. У рекламному ролику Apple молода зірка прагне укласти угоду зі стрімінговим сервісом.

Тімоті Шаламе не може перестати думати про Apple TV+ та його список кращих талантів, включаючи Джейсона Судейкіса із серіалу «Тед Лассо», «Селена Ґомес: я та мій світ» та «Вбивці місячної квітки» Мартіна Скорсезе.

Остання рекламна кампанія Apple TV+ представила 27-річного номінанта на «Оскар», щоб привернути увагу до свого оригінального контенту та зіркового складу протягом торішньої кампанії «Everyone but Jon Hamm».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=-p89peAjbLA&list=TLGGysvJjfHavQQyMzAxMjAyMw&ab_channel=AppleTV

Вдома, на прес-конференції, на знімальному майданчику зірка фантазує про визначні проекти Apple TV+ і зациклюється на тому, чому він ще не має ролі на платформі.

Кампанія стартувала у соціальних мережах і транслювалася під час плей-офф НФЛ 21 січня. Після цього будуть випущені два нові 30-секундні ролики під назвою «Tasteful» і «Ladybug», а також ще один ролик, створений для TikTok.

Розкажіть друзям про новину