TikTok представив ШІ-аватари для створення брендованого контенту
18 Чер 2024, 13:26

TikTok представив ШІ-аватари для створення брендованого контенту

TikTok представив ШІ-аватари креаторів як інструмент для створення контенту кількома мовами. Аватари, які рекламуються як спосіб для креаторів розширити своє глобальне охоплення, поєднуються з «ШІ-дубляжем», що перекладає рекламу різними мовами.

Новина за темою
Instagram дозволить креаторам створювати свої ШІ-версії

За допомогою аватарів креатори можуть створювати ШІ-версію себе для створення брендованого контенту. Відтворюючи свою подобу, вони можуть ділитися багатомовною рекламою, тож це виглядатиме так, ніби вони розмовляють певною мовою в тандемі з ШІ-дубляжем.

@tiktoknewsroom

Introducing Symphony Digital Avatars, to help creators and brands captivate global audiences and deliver impactful messages in an immersive and authentic way. Check out our Newsroom to learn more.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

♬ original sound – TikTok Newsroom

Наймання акторів і креаторів для реклами також може залишитися в минулому завдяки «стоковим аватарам» TikTok. У той час як кастомні аватари створюються самими креаторами, стокові аватари дозволяють акторам ліцензувати своє зображення для комерційного використання. Бренди можуть використовувати ці аватари для покращення реклами на постійній основі, а не платити акторам щоразу, коли їм потрібен свіжий контент.

Нові функції з’являються в рамках набору рекламних рішень на основі генеративного ШІ від TikTok під назвою «Symphony». Застосунок також сформував консультативну раду, що складається з креаторів для інформування про розвиток і стратегію ШІ.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео