TikTok представив ШІ-аватари креаторів як інструмент для створення контенту кількома мовами. Аватари, які рекламуються як спосіб для креаторів розширити своє глобальне охоплення, поєднуються з «ШІ-дубляжем», що перекладає рекламу різними мовами.
За допомогою аватарів креатори можуть створювати ШІ-версію себе для створення брендованого контенту. Відтворюючи свою подобу, вони можуть ділитися багатомовною рекламою, тож це виглядатиме так, ніби вони розмовляють певною мовою в тандемі з ШІ-дубляжем.
@tiktoknewsroom Introducing Symphony Digital Avatars, to help creators and brands captivate global audiences and deliver impactful messages in an immersive and authentic way. Check out our Newsroom to learn more.
♬ original sound – TikTok Newsroom
Наймання акторів і креаторів для реклами також може залишитися в минулому завдяки «стоковим аватарам» TikTok. У той час як кастомні аватари створюються самими креаторами, стокові аватари дозволяють акторам ліцензувати своє зображення для комерційного використання. Бренди можуть використовувати ці аватари для покращення реклами на постійній основі, а не платити акторам щоразу, коли їм потрібен свіжий контент.
Нові функції з’являються в рамках набору рекламних рішень на основі генеративного ШІ від TikTok під назвою «Symphony». Застосунок також сформував консультативну раду, що складається з креаторів для інформування про розвиток і стратегію ШІ.