Хоча у Threads ще нема офіційної реклами, але принаймні одна вже з’явилася у швидкозростаючому застосунку завдяки партнерству Hulu з креатором Адамом Роузом. На вихідних креатор контенту, актор і письменник розмістив повідомлення про «Футураму», позначивши його як “HuluPartner” — це вважають першим спонсорованим повідомленням у Threads.
«Це на 100% перша угода», — каже Райан Детерт, генеральний директор Influential, компанії, що займається рекламою в соціальних мережах.
Бренди швидко активували власні акаунти, але може знадобитися час для того, щоб ввести платну рекламу. У вівторок компанія Axios повідомила, що Meta, яка володіє Facebook, Instagram та Threads, працює над інтеграцією платної реклами, яка вже доступна в інших додатках Meta. Платна активність може бути у вигляді звичайної реклами від брендів та партнерств з брендами, які збагачують творців.
Meta не відповіла на запит про те, що Hulu вже розмістив платне спонсорство.
Meta не відповіла на запит про те, що Hulu вже розмістив платне спонсорство. Hulu також відмовився від коментарів. Influential працювала над угодою з Роузом, який розмістив пост «А який ти персонаж “Футурами”?».
На момент написання статті пост Адама Роуза отримав 131 відповідь і 709 вподобань. У нього 79 000 підписників на Threads і 731 000 підписників в Instagram. У пості про «Футураму» зазначено, що він був оплачений за допомогою хештегу “HuluPartner”. Пост у Threads був прикріплений як продовження угоди, яку Роуз уклав з Hulu щодо публікації в Instagram Stories.
Рекламодавці заявили, що сподіваються, що Threads застосує суворі правила безпеки бренду. Але Meta не розкрила багато інформації про те, як працюватиме монетизація на Threads. Цілком ймовірно, що в Threads з’являться ті ж інструменти, що й в Instagram, за допомогою яких автори та бренди укладають угоди та запускають кампанії.