The Weeknd створив власний бренд кави
05 Тра 2023, 17:09

The Weeknd створив власний бренд кави

Виявляється, The Weeknd, Ейбел Макконен Тесфає, працював не лише над своїм майбутнім туром, але й над проектом, який віддає данину поваги його ефіопському походженню.

Мережа спеціалізованих кав’ярень Blue Bottle Coffee оголосила про партнерство з виконавцем та його лейблом XO. Разом вони створили кавову лінію Samra Origins, названу на честь матері Тесфає, ефіопки за походженням, Самри, і присвячену Ефіопії, батьківщині кави.

За словами бренду, Blue Bottle придбав кавові зерна у ефіопського виробника Wolde Faye Koricha на престижному кавовому конкурсі та аукціоні Cup of Excellence (COE). Зерна були вирощені за допомогою природних процесів, які століттями використовували ефіопські кавові фермери, наприклад, сушіння сухих зерен під сонцем. Результатом є характерний для регіону смаковий профіль, який може похвалитися нотками свіжих фруктів і яскравих квітів.

Потім ці зерна привезли назад, де керівник відділу інновацій та якості Blue Bottle Бенджамін Брюер провів дегустацію з Тесфає та його матір’ю. Вони дегустували кожну варіацію і ретельно обирали ту, яка найбільш схожа на каву, яку вони готують вдома. Після цього Blue Bottle ретельно попрацювали з The Weeknd, щоб доопрацювати суміш.

«Ефіопська кава – це дійсно особливий клас, і ця країна займає особливе місце в нашій спільноті Blue Bottle, – сказав генеральний директор Blue Bottle Карл Стровінк. – З моменту заснування Blue Bottle Coffee у 2002 році ми постачаємо каву з Ефіопії. У 2023 році Ефіопія все ще залишається одним з наших найбільших постачальників кави за обсягом… Ми розширюємо нашу співпрацю з Samra Origins, щоб продовжувати ділитися найкращими сортами ефіопської кави та підтримувати нашу мережу виробників у цій країні».

Для підвищення обізнаності Blue Bottle випустила рекламний ролик із The Weeknd у головній ролі.

Кампанія була створена без залучення зовнішніх креативних агентств і наразі проходить у діджитал та соціальних мережах.

Samra Origins стартує 9 травня з лімітованим випуском надзвичайно рідкісного ефіопського кави. Ця пропозиція з цільних бобів єдиного походження ексклюзивно доступна за ціною $65 за 100-грамову бляшанку на сайті бренду. Тим часом, кавова суміш Samra Origins дебютує цього літа. Споживачі, які хочуть бути в курсі подій щодо запуску суміші, можуть приєднатися до списку очікування.

У рамках цієї акції Blue Bottle також пожертвувала нерозголошену суму до Гуманітарного фонду Тесфає XO, яким керує Всесвітня продовольча програма США, для надання допомоги нужденним громадам Ефіопії, а також для підтримки боротьби з голодом у всьому світі.

Розкажіть друзям про новину