The New York Times запустив застосунок з подкастами
18 Тра 2023, 16:51

The New York Times запустив застосунок з подкастами

Видання The New York Times повідомило про запуск застосунку для своїх підписників під назвою New York Times Audio.

Відколи було випущено у 2017 році головний подкаст The Daily, аудіо стало важливою частиною журналістики. New York Times Audio — новий додаток, який збирає постійно зростаючий список аудіожурналістики в одному місці, «щоб слухачі могли прорватися крізь шум і знайти історії, які мають для них значення». Слухачі знайдуть подкасти від репортерів, репортажі від кореспондентів з усього світу, кулінарні поради від авторів рецептів та багато іншого.

Видання сподівається, що New York Times Audio донесе до слухачів найважливіші історії дня в оригінальній, актуальній та доступній формі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Застосунок міститиме:

  • «The Headlines» — нове шоу до 10 хвилин, в якому репортери NYT обговорюють три найважливіші історії дня;
  • короткі начитки репортажів про культуру та стиль життя;
  • описи репортерів про те, як вони знайшли свої історії та що їх здивувало під час репортажів;
  • низку спортивних подкастів The Athletic;
  • архівну колекцію знакового подкасту This American Life, а також нові випуски щовихідних;
  • статті від провідних видань, які не входять у The New York Times.

Розкажіть друзям про новину