Tesco висміяв драматичну рекламу модних брендів
11 Вер 2023, 14:04

Tesco висміяв драматичну рекламу модних брендів

Власна лінія одягу Tesco F&F оновила бренд і дебютувала з новою креативною платформою.

Розроблений креативним агентством BBH, ролик «Makes Fashion Sense» має на меті змінити імідж бренду F&F, відійшовши від ціннісних комунікацій до більш кураторського, сфокусованого на стилі підходу.

Ролик імітує стереотипну естетику високої моди з красивими моделями та приголомшливими декораціями. Але коли герої біжать назустріч один одному, нарешті зустрічаючись у любовних обіймах, жарт стає зрозумілим.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Телевізійна прем’єра відбудеться 11 вересня під час показу серіалу «Вулиця коронації», а потім буде запущена в соціальних мережах, диджитал зовнішній рекламі, на радіо, торгових точках, на дисплеях, а також на британському телеканалі ITVBe.

Уче Езугву, креативний директор BBH, сказав: «Ми хотіли привнести частину чарівності Tesco з повсякденним розумінням і користю для звичайних людей, спираючись на напруженість між світом моди та модою супермаркетів».

Розкажіть друзям про новину