Tesco помістив тріснуте яйце у свій логотип
27 Бер 2023, 14:50

Tesco помістив тріснуте яйце у свій логотип

Мережа супермаркетів Tesco тимчасово розмістила тріснуте яйце замість літери «O» у своєму логотипі.

«Тріснуте яйце» було заховано по всій країні у 19 магазинах, фургонах, білбордах, публікаціях соцмереж, телерекламі і тд.. Оновлений дизайн було відкрито для запуску великоднього гівевея у розмірі 100 000 фунтів стерлінгів.

З 20 по 29 березня ті, хто знаходить яйце в будь-якому форматі, можуть отримати шанс виграти 1000 фунтів стерлінгів, поділившись зображенням у своєму Instagram або в Twitter з хештегом #crackingeaster.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=xFuJX5c5ygM&list=TLGGsezUPlmZb_UyNzAzMjAyMw&ab_channel=Tesco

Крістіна Тернер, креативний директор BBH, сказала: «Кампанія цього року є особливо захоплюючою. Tesco як і раніше пропонує всі чудові оздоблення, які роблять Великдень чудовим, але цього року ще краще. Гейміфікація Великодня, щоб це було доступно всім».

У гівевеї 100 щасливчиків виграють 1000 фунтів стерлінгів, щоб витратити в Tesco, щоб допомогти їм насолодитися Великоднем зі своєю родиною та друзями. Цей крок відбувається, коли дослідження рітейлера показало, що майже половина країни (43%) намагається витрачати менше на купівлю їжі у 2023 році.

Розкажіть друзям про новину