Мережа супермаркетів Tesco тимчасово розмістила тріснуте яйце замість літери «O» у своєму логотипі.
«Тріснуте яйце» було заховано по всій країні у 19 магазинах, фургонах, білбордах, публікаціях соцмереж, телерекламі і тд.. Оновлений дизайн було відкрито для запуску великоднього гівевея у розмірі 100 000 фунтів стерлінгів.
З 20 по 29 березня ті, хто знаходить яйце в будь-якому форматі, можуть отримати шанс виграти 1000 фунтів стерлінгів, поділившись зображенням у своєму Instagram або в Twitter з хештегом #crackingeaster.
Крістіна Тернер, креативний директор BBH, сказала: «Кампанія цього року є особливо захоплюючою. Tesco як і раніше пропонує всі чудові оздоблення, які роблять Великдень чудовим, але цього року ще краще. Гейміфікація Великодня, щоб це було доступно всім».
У гівевеї 100 щасливчиків виграють 1000 фунтів стерлінгів, щоб витратити в Tesco, щоб допомогти їм насолодитися Великоднем зі своєю родиною та друзями. Цей крок відбувається, коли дослідження рітейлера показало, що майже половина країни (43%) намагається витрачати менше на купівлю їжі у 2023 році.