Тенісист Роджер Федерер покінчив з плутаниною навколо назви бренду On
10 Лют 2025, 16:55

Тенісист Роджер Федерер покінчив з плутаниною навколо назви бренду On

Назва швейцарського спортивного бренду On вже давно викликає суперечки. У логотипі важко розрізнити літери «O» та «N», особливо якщо людина ніколи не чула, як цю назву вимовляють вголос.

Щоб прояснити ситуацію, On вийшов на найбільшу рекламну сцену року — Супербоул. Під час Великої гри 9 лютого бренд показав рекламний ролик, який розставив всі крапки над «і».

І хто може навчити азбуці — а точніше, буквам «О» та «N» — краще за аса алфавіту з дитячої телепрограми «Вулиці Сезам», Елмо? До улюбленої ляльки в рекламі також приєднався легендарний тенісист і партнер бренду On, Роджер Федерер.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Елмо запитує Федерера, чому на його взутті літери «Q» та «C». Експерша ракетка світу поспішає його виправити, але Елмо це не переконує.

Розкажіть друзям про новину