Тенісист Роджер Федерер покінчив з плутаниною навколо назви бренду On
10 Лют 2025, 16:55

Тенісист Роджер Федерер покінчив з плутаниною навколо назви бренду On

Назва швейцарського спортивного бренду On вже давно викликає суперечки. У логотипі важко розрізнити літери «O» та «N», особливо якщо людина ніколи не чула, як цю назву вимовляють вголос.

Щоб прояснити ситуацію, On вийшов на найбільшу рекламну сцену року — Супербоул. Під час Великої гри 9 лютого бренд показав рекламний ролик, який розставив всі крапки над «і».

І хто може навчити азбуці — а точніше, буквам «О» та «N» — краще за аса алфавіту з дитячої телепрограми «Вулиці Сезам», Елмо? До улюбленої ляльки в рекламі також приєднався легендарний тенісист і партнер бренду On, Роджер Федерер.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Елмо запитує Федерера, чому на його взутті літери «Q» та «C». Експерша ракетка світу поспішає його виправити, але Елмо це не переконує.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео