Назва швейцарського спортивного бренду On вже давно викликає суперечки. У логотипі важко розрізнити літери «O» та «N», особливо якщо людина ніколи не чула, як цю назву вимовляють вголос.
Щоб прояснити ситуацію, On вийшов на найбільшу рекламну сцену року — Супербоул. Під час Великої гри 9 лютого бренд показав рекламний ролик, який розставив всі крапки над «і».
І хто може навчити азбуці — а точніше, буквам «О» та «N» — краще за аса алфавіту з дитячої телепрограми «Вулиці Сезам», Елмо? До улюбленої ляльки в рекламі також приєднався легендарний тенісист і партнер бренду On, Роджер Федерер.
Елмо запитує Федерера, чому на його взутті літери «Q» та «C». Експерша ракетка світу поспішає його виправити, але Елмо це не переконує.