Тенісист Роджер Федерер покінчив з плутаниною навколо назви бренду On
10 Лют 2025, 16:55

Тенісист Роджер Федерер покінчив з плутаниною навколо назви бренду On

Назва швейцарського спортивного бренду On вже давно викликає суперечки. У логотипі важко розрізнити літери «O» та «N», особливо якщо людина ніколи не чула, як цю назву вимовляють вголос.

Щоб прояснити ситуацію, On вийшов на найбільшу рекламну сцену року — Супербоул. Під час Великої гри 9 лютого бренд показав рекламний ролик, який розставив всі крапки над «і».

І хто може навчити азбуці — а точніше, буквам «О» та «N» — краще за аса алфавіту з дитячої телепрограми «Вулиці Сезам», Елмо? До улюбленої ляльки в рекламі також приєднався легендарний тенісист і партнер бренду On, Роджер Федерер.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Елмо запитує Федерера, чому на його взутті літери «Q» та «C». Експерша ракетка світу поспішає його виправити, але Елмо це не переконує.

Розкажіть друзям про новину