Мережа піцерій Domino’s Pizza залучила телеведучого Саймона Ковелла для своєї нової рекламної кампанії. Вона розповідає про суворі стандарти, яких дотримується персонал, що виступає в новій ролі капітанів якості.
У роликах суддя «Х-фактора» і «Американського ідола», який відомий своїми різкими оцінками, критикує піцу аж до таких деталей, як розподіл начинки, перш ніж персонал отримає правильні пироги.
За словами старшого віцепрезидентки і головної бренд-менеджерки Domino’s Кейт Трамбулл, створення капітанів якості є частиною прагнення Domino’s підняти «операційну досконалість на новий рівень». Капітани якості гарантують, що піца матиме правильні начинки та доповнення перед тим, як вийти за двері.
Споживачі почали активно критикувати мережі фаст-фуд ресторанів, які, на їхню думку, не відповідають їхнім очікуванням і не надають належної цінності. Такі бренди, як Chipotle, зіткнулися зі звинуваченнями в тому, що вони економлять на порціях, а клієнти навіть знімають замовлення під час процесу приготування, щоб змусити персонал накладати достатньо їжі.
Domino’s відома тим, що позиціонує себе як технологічна компанія, яка продає піцу, але додатковий людський контроль може заспокоїти недовірливих відвідувачів.