Телемагазин повертається: KSENIASCHNAIDER та бренд косметики презентували колаборацію у стилі 2000-х
03 Гру 2024, 15:31

Телемагазин повертається: KSENIASCHNAIDER та бренд косметики презентували колаборацію у стилі 2000-х

Український бренд доглядової косметики для обличчя, тіла та волосся Crumb та модний бренд KSENIASCHNAIDER представили несподівану колаборацію.

Новий б’юті-дроп — це сміливий експеримент, який поєднав стиль та функціональність, представлений у форматі телемагазину з Поваром Данілом. У ролику блогер став ведучим і демонструє революційний продукт.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Косметика CRUMB [крамб] 🇺🇦 (@crumb.ukraine)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У рамках співпраці презентували косметичку, створену з деніму за методом апсайклінгу, та три б’юті-продукти з ексклюзивним дизайном та ароматом. Серед них — крем для рук, олія та міст для тіла з нотами бобів тонка, дуба та пачулі. 

Розкажіть друзям про новину