Телеканал Еспресо продовжує утримувати високу планку теледивлення: за результатами травня він знову очолює топ українських інформаційних телеканалів із найвищими показниками за аудиторією віком від 18 років у населених пунктах із понад 50 тисяч людей.
Про це свідчать данні вимірювання від компанії Nielsen.
У травні частка перегляду телеканалу Еспресо зросла у порівнянні із квітнем і склала 1,07%.
У квітні згідно із дослідженням Nielsen, телеканал Еспресо також мав найвищі показники серед інформаційних каналів.
- Телеканал Еспресо розпочав своє мовлення у листопаді 2013 року. У жовтні 2014 телеканал почав працювати у загальнонаціональному цифровому ефірі – в мережах ефірного цифрового мовлення Т2.
- Кількість підписників на YouTube-каналі телеканалу Еспресо стрімко зростає: за рік аудиторія збільшилась на 850 тис і на сьогодні складає 1 млн 850 тис підписників.