Суперечки, кохання та інше: ролик бренду мінеральної води передав атмосферу французької тераси
21 Бер 2024, 12:40

Суперечки, кохання та інше: ролик бренду мінеральної води передав атмосферу французької тераси

Французький бренд Perrier запустив глобальну кампанію під назвою «The Terrasse», яка оспівує походження напою та атмосферу тераси.

Тераса є втіленням французького стилю життя і домом для Perrier. Як би її не називали за кордоном — патіо, тераса або плаза — суть кампанії втілює прагнення до свободи, до того, щоб ловити момент, відчувати себе живим.

Саме ці відчуття Perrier втілює в найкращому вигляді, зі скибочкою лимона та жвавим обслуговуванням офіціанта, створюючи досвід, який долає кордони та промовляє до душі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«The Terrasse» буде запущено по всьому світу, включаючи Францію, Бельгію, Іспанію та Китай, протягом найближчих тижнів і місяців, починаючи з березня.

Ролик, що демонструється на телебаченні, в кінотеатрах та в Інтернеті, розширить свою аудиторію за рахунок зовнішньої реклами, в тому числі динамічних дисплеїв, які залучатимуть глядачів до міських пейзажів.

П’ять пам’ятних сцен з ролика під назвами «L’Amour», «La Mode», «Le Plaisir», «L’Espionnage» та «La Rupture» доповнюють враження від бренду, а також потужна цифрова та соціальна кампанія, яка розроблена для того, щоб викликати резонанс серед онлайн-аудиторії.

Кампанія розроблена агенцією Ogilvy Paris.

Розкажіть друзям про новину