Суперечки, кохання та інше: ролик бренду мінеральної води передав атмосферу французької тераси
21 Бер 2024, 12:40

Суперечки, кохання та інше: ролик бренду мінеральної води передав атмосферу французької тераси

Французький бренд Perrier запустив глобальну кампанію під назвою «The Terrasse», яка оспівує походження напою та атмосферу тераси.

Тераса є втіленням французького стилю життя і домом для Perrier. Як би її не називали за кордоном — патіо, тераса або плаза — суть кампанії втілює прагнення до свободи, до того, щоб ловити момент, відчувати себе живим.

Саме ці відчуття Perrier втілює в найкращому вигляді, зі скибочкою лимона та жвавим обслуговуванням офіціанта, створюючи досвід, який долає кордони та промовляє до душі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«The Terrasse» буде запущено по всьому світу, включаючи Францію, Бельгію, Іспанію та Китай, протягом найближчих тижнів і місяців, починаючи з березня.

Ролик, що демонструється на телебаченні, в кінотеатрах та в Інтернеті, розширить свою аудиторію за рахунок зовнішньої реклами, в тому числі динамічних дисплеїв, які залучатимуть глядачів до міських пейзажів.

П’ять пам’ятних сцен з ролика під назвами «L’Amour», «La Mode», «Le Plaisir», «L’Espionnage» та «La Rupture» доповнюють враження від бренду, а також потужна цифрова та соціальна кампанія, яка розроблена для того, щоб викликати резонанс серед онлайн-аудиторії.

Кампанія розроблена агенцією Ogilvy Paris.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео