Судноплавна компанія перетворила номери скасованих авіарейсів на знижки
27 Лип 2023, 12:31

Судноплавна компанія перетворила номери скасованих авіарейсів на знижки

Британська судноплавна компанія P&O Ferries разом із рекламним агентством Publicis-Poke запустили кампанію, націлену на користувачів Twitter, які написали у соцмережі про те, як постраждали від перебоїв з авіаперевезеннями.

У рамках кампанії «Keep Your Holiday Afloat» Twitter-акаунт P&O Ferries відповість тим, хто постраждав від скасувань авіарейсів, пропонуючи 20% знижку на свій маршрут з Дувра до Кале. Її можна отримати, ввівши номер свого рейсу на сайті компанії. Таким чином компанія хоче нагадати пасажирам, що є інший спосіб подорожувати, не скасовуючи свою літню відпустку.

Ця кампанія є продовженням нещодавньої кампанії P&O Ferries «There Is Another Way», яка стартувала в травні.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Джо Харві, директор по роботі з клієнтами та маркетингу, сказав: «Літні канікули — це пора року, яку всі чекають з нетерпінням, і ми не хотіли, щоб люди втратили свої відпустки через скасування рейсів авіакомпаніями. Ми хотіли надати людям можливість спробувати новий спосіб відпочинку, щоб не втратити свої літні канікули, і, вказавши номер свого рейсу, вони могли б отримати 20% знижку, щоб зняти стрес».

Розкажіть друзям про новину