Стример Twitch став Черепашкою-ніндзя
04 Сер 2023, 16:29

Стример Twitch став Черепашкою-ніндзя

На честь виходу фільму «Підлітки-мутанти Черепашки-ніндзя: Погром мутантів» мережа піцерій Pizza Hut перетворила cтримера Twitch на Донателло у фіолетовій масці.

Починаючи з 13:00 за тихоокеанським часом, стримери Twitch та віртуальний ютубер гратимуть у гру «Among Us» протягом чотиригодинної трансляції. Глядачі, які підключаться до трансляції, зможуть виграти подарункові картки Pizza Hut у спеціальному сегменті, де їм потрібно буде вгадати зображення, яке повільно з’являтиметься на екрані. Чим швидше воно буде вгадано, тим більше нагород отримають учасники.

Активація є частиною кампанії Pizza Hut «Friday Night Bites», яка розпочалась у листопаді 2020 року в період підвищеної кількості активацій вдома через обмеження, пов’язані з пандемією.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Хоча зараз Twitch ділить увагу споживачів з низкою постпандемічних заходів, він залишається інструментом для брендів, які прагнуть взаємодіяти з молодими глядачами. Першопроходець Chipotle цього року став першим ресторанним брендом, який надав безкоштовну їжу в якості винагороди глядачам на платформі, тоді як страхова компанія State Farm повернулася на платформу минулого місяця, і тепер вона є одним з найпопулярніших брендів.

Також для просування фільму «Підлітки-мутанти Черепашки-ніндзя: Погром мутантів» був випущений рекламний ролик, де Черепашки-ніндзя куштують піцу від Pizza Hut.

Окрім цього, Pizza Hut також запропонувала доставку піци в метро окремим клієнтам в рамках промо-акції, пов’язаної з фільмом. Відправивши емодзі-черепаху на спеціальний номер телефону, клієнти могли отримати піцу в спеціально відведених для цього зонах на численних станціях нью-йоркського метрополітену.

Pizza Hut також з’явиться в кількох сценах в рамках інтеграції з фільмом. Кампанія продовжує давні стосунки між мережею та франшизою.

Це не єдина колаборація на тему «Черепашок». Компанія Paramount співпрацювала зі Snapchat, створивши для застосунку фільтр, який перетворює людину на члена команди Черепашок-ніндзя.

Розкажіть друзям про новину