LIONSGATE+, преміальний стримінговий сервіс від STARZ, запустив нову провокаційну бренд-кампанію, яка має на меті позиціонувати бренд як кінцевий пункт призначення для дорослого ескапізму.
«Life Uncensored», створена креативним агентством adam&eveDDB, — це інтегрована 360-градусна кампанія, що охоплює телебачення, імерсивну зовнішню рекламу, радіо, диджитал та соціальні медіа. В основі кампанії — серія з чотирьох фільмів, які ілюструють, що LIONSGATE+ настільки провокативний, що це єдине місце, де глядачі можуть жити без цензури.
У фільмах головні герої представлені у повсякденних ситуаціях, таких як обід у ресторані чи купівля нових меблів, де вони стикаються з сильним бажанням діяти з беззастережною відвертістю та активністю. Вони цензурують себе, контролюючи та стримуючи бажання. Однак їхні внутрішні бажання представлені через деякі з найбільш нецензурованих і незабутніх моментів з популярних серіалів LIONSGATE+, серед яких «Велика», «Чужоземка» та інші.
Фільми супроводжуються захоплюючими позадомашніми активаціями, що показують сцени з шоу LIONSGATE+. Оскільки ключові слова у відвертих сценах з субтитрами вилучені, глядачам пропонується використати свою уяву, щоб заповнити прогалини в тому, що відбувається на екрані. Набір спеціальних соціальних активацій також буде розміщений у TikTok, X, Instagram, Facebook та YouTube.
Марк Шенлі, креативний директор adam&eveDDB, додав: «LIONSGATE+ — це стримінгова платформа для дорослих. Тут немає контенту для дітей. Вона сміливіша. Більш провокаційна. Партнерство з LIONSGATE+ дозволило нам усім використати творчий підхід до вирішення проблем у найкращому вигляді, щоб поділитися цим унікальним позиціонуванням. Це було дуже весело. Кампанія, що вийшла в результаті, настільки ж відверто розважальна, як і шоу та фільми на LIONSGATE+».