nib використовує обчислювальну потужність диджитал-білбордів, щоб допомогти у життєво важливих медичних дослідженнях.
Оскільки більшість білбордів використовують лише половину обчислювальної потужності свого процесора, австралійська приватна медична страхова компанія та рекламне агентство Dentsu Creative об’єднали зусилля з Folding@home та провайдером зовнішньої реклами Alliance Outdoor, щоб задіяти решту 50%.
Розроблена в Університеті Пенсильванії, Folding@home — це комп’ютерна програма, яка допомагає вченим розробляти нові терапевтичні методи лікування. Програма доступна для завантаження всім, хто хоче взяти в ній участь, і просто працює у фоновому режимі на домашніх комп’ютерах волонтерів, обробляючи дані, поки вони користуються іншими програмами.
Вперше у світі nib співпрацює з Dentsu Creative та медіапартнерами, щоб завантажити програму Folding@home на комп’ютери, які знаходяться всередині диджитал-білбордів по всьому світу. Програма використовуватиме вільну обчислювальну потужність білбордів для запуску медичних симуляцій для дослідження раку та хвороби Альцгеймера, а результати передаватимуться вченим в Америці.