Стосунки прийшли до драматичного кінця через фейкове морозиво Magnum
12 Січ 2024, 10:42

Стосунки прийшли до драматичного кінця через фейкове морозиво Magnum

Бренд морозива Magnum випустив рекламний ролик, що підкреслює: коли мова йде про морозиво, підробки просто не мають такого ж смаку.

Протягом багатьох років бренд помічав, що споживачі купують фейки, що дало можливість продемонструвати, чому «як Magnum» — це не Magnum.

У рекламі жінка дізнається, що її партнер роками купував фейкові Magnum, і виявляється, багато речей, які вона колись сприймала за чисту монету, насправді є обманом.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія, створена рекламним агентством Lolo MullenLowe, транслюватиметься у Великобританії на телебаченні, зовнішніх носіях, у друкованих виданнях, точках продажу та в диджиталі.

Томас Остілья, виконавчий креативний директор Lola MullenLowe Madrid, сказав: «Цією кампанією ми хотіли продемонструвати, що такий бренд, як Magnum, може комунікувати з гумором, якщо робити це зі смаком».

Розкажіть друзям про новину