Бренд морозива Magnum випустив рекламний ролик, що підкреслює: коли мова йде про морозиво, підробки просто не мають такого ж смаку.
Протягом багатьох років бренд помічав, що споживачі купують фейки, що дало можливість продемонструвати, чому «як Magnum» — це не Magnum.
У рекламі жінка дізнається, що її партнер роками купував фейкові Magnum, і виявляється, багато речей, які вона колись сприймала за чисту монету, насправді є обманом.
Кампанія, створена рекламним агентством Lolo MullenLowe, транслюватиметься у Великобританії на телебаченні, зовнішніх носіях, у друкованих виданнях, точках продажу та в диджиталі.
Томас Остілья, виконавчий креативний директор Lola MullenLowe Madrid, сказав: «Цією кампанією ми хотіли продемонструвати, що такий бренд, як Magnum, може комунікувати з гумором, якщо робити це зі смаком».