Стосунки прийшли до драматичного кінця через фейкове морозиво Magnum
12 Січ 2024, 10:42

Стосунки прийшли до драматичного кінця через фейкове морозиво Magnum

Бренд морозива Magnum випустив рекламний ролик, що підкреслює: коли мова йде про морозиво, підробки просто не мають такого ж смаку.

Протягом багатьох років бренд помічав, що споживачі купують фейки, що дало можливість продемонструвати, чому «як Magnum» — це не Magnum.

У рекламі жінка дізнається, що її партнер роками купував фейкові Magnum, і виявляється, багато речей, які вона колись сприймала за чисту монету, насправді є обманом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія, створена рекламним агентством Lolo MullenLowe, транслюватиметься у Великобританії на телебаченні, зовнішніх носіях, у друкованих виданнях, точках продажу та в диджиталі.

Томас Остілья, виконавчий креативний директор Lola MullenLowe Madrid, сказав: «Цією кампанією ми хотіли продемонструвати, що такий бренд, як Magnum, може комунікувати з гумором, якщо робити це зі смаком».

Розкажіть друзям про новину