StopSorrowland2022: креатори створили постери з анонсом війни, замість музичних фестивалів
15 Вер 2022, 13:40

StopSorrowland2022: креатори створили постери з анонсом війни, замість музичних фестивалів

Для цьогорічного сезону музичних фестивалів у світі команда Publicis Ukraine створила серію постерів #StopSorrowland2022, які будь-хто охочий може роздрукувати та розмістити у своєму місті. Вперше вони з’явились на Інстаграм-сторінці ukraine.ua.

На перший погляд, постери схожі на звичні плакати з анонсами музичних фестивалів. Та потім стає зрозуміло, що “лайн-ап” дуже відрізняється. Через музичну метафору команда показала, що війна — це “подія”, яку ніхто і ніколи не захоче у своєму місті. Адже у її “програмі” замість приємних мелодій та улюблених виконавців — тільки смерть, злочини, втрати та вимушені переселення. А замість хорошої різноманітної музики — повітряні тривоги та обстріли. 

Проект розрахований на аудиторію іноземців у містах та селах по всьому світові, для яких літо та осінь – пора музичних фестивалів та відпочинку. Ініціатива має на меті привернути їх увагу до війни, яка продовжується в Україні. На постерах розміщений QR-код, що веде на сайт ukraine.ua. Там є інформація про наслідки російської агресії, актуальну ситуацію в країні та можливості допомогти українцям у цій біді.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Завантажити постери можна за посиланням.

Розкажіть друзям про новину