«Агенти крові» запустили конкурс постерів, присвячених донорству
05 Тра 2025, 11:28

«Агенти крові» запустили конкурс постерів, присвячених донорству

Громадська організація «Агенти крові» 1 травня розпочала прийом робіт на конкурс постерів ARTDONATION. 

Конкурс покликаний популяризувати донорство крові через багату візуальну мову. Цьогорічна тема — «Кров єднає: донорство як прояв української ідентичності».

Тема закликає замислитися над глибокими сенсами єдності та солідарності, що є притаманними українському народові. Донорство крові — символ безкорисливої підтримки ближнього, і у часи випробувань українці неодноразово демонстрували, що справжня сила нашої нації полягає в єдності та взаємопідтримці. Тому учасникам конкурсу пропонують творчо переосмислити, як донорство крові стає частиною національної ідентичності — так само, як прагнення до свободи, гідності й братерства.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Прийом робіт триватиме до 23 травня включно. Переможців оголосять у Всесвітній день донора крові, 14 червня.

Переможців обиратимуть професіонали: арт-директори, спеціалісти соціальних проєктів та дизайнери — імена повідомлять згодом.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео