Громадська організація «Агенти крові» 1 травня розпочала прийом робіт на конкурс постерів ARTDONATION.
Конкурс покликаний популяризувати донорство крові через багату візуальну мову. Цьогорічна тема — «Кров єднає: донорство як прояв української ідентичності».

Тема закликає замислитися над глибокими сенсами єдності та солідарності, що є притаманними українському народові. Донорство крові — символ безкорисливої підтримки ближнього, і у часи випробувань українці неодноразово демонстрували, що справжня сила нашої нації полягає в єдності та взаємопідтримці. Тому учасникам конкурсу пропонують творчо переосмислити, як донорство крові стає частиною національної ідентичності — так само, як прагнення до свободи, гідності й братерства.
Прийом робіт триватиме до 23 травня включно. Переможців оголосять у Всесвітній день донора крові, 14 червня.
Переможців обиратимуть професіонали: арт-директори, спеціалісти соціальних проєктів та дизайнери — імена повідомлять згодом.