Starbucks випустив колекцію популярних позицій з меню у мініатюрі
28 Жов 2024, 16:17

Starbucks випустив колекцію популярних позицій з меню у мініатюрі

Starbucks Japan розширює свою лінійку винагород, щоб вийти за рамки напоїв і закусок, включивши в неї нову колекцію мініатюрних продуктів.

Цього місяця учасники програми Starbucks Rewards в Японії зможуть обміняти свої зірки на колекцію мініатюрних продуктів Starbucks, які виглядають так само реалістично, як і справжні.

Нова колекція мініатюрних продуктів створена за зразком класичного замовлення з собою і включає реалістичні на вигляд матчу-фрапучино, булочку з шоколадною крихтою та американську вафлю.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До набору навіть додаються крихітні аксесуари Starbucks, такі як паперові пакетики та серветки з логотипом.

Розкажіть друзям про новину