Starbucks випустив колекцію популярних позицій з меню у мініатюрі
28 Жов 2024, 16:17

Starbucks випустив колекцію популярних позицій з меню у мініатюрі

Starbucks Japan розширює свою лінійку винагород, щоб вийти за рамки напоїв і закусок, включивши в неї нову колекцію мініатюрних продуктів.

Цього місяця учасники програми Starbucks Rewards в Японії зможуть обміняти свої зірки на колекцію мініатюрних продуктів Starbucks, які виглядають так само реалістично, як і справжні.

Нова колекція мініатюрних продуктів створена за зразком класичного замовлення з собою і включає реалістичні на вигляд матчу-фрапучино, булочку з шоколадною крихтою та американську вафлю.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

До набору навіть додаються крихітні аксесуари Starbucks, такі як паперові пакетики та серветки з логотипом.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео