Starbucks випустив колекцію популярних позицій з меню у мініатюрі
28 Жов 2024, 16:17

Starbucks випустив колекцію популярних позицій з меню у мініатюрі

Starbucks Japan розширює свою лінійку винагород, щоб вийти за рамки напоїв і закусок, включивши в неї нову колекцію мініатюрних продуктів.

Цього місяця учасники програми Starbucks Rewards в Японії зможуть обміняти свої зірки на колекцію мініатюрних продуктів Starbucks, які виглядають так само реалістично, як і справжні.

Нова колекція мініатюрних продуктів створена за зразком класичного замовлення з собою і включає реалістичні на вигляд матчу-фрапучино, булочку з шоколадною крихтою та американську вафлю.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

До набору навіть додаються крихітні аксесуари Starbucks, такі як паперові пакетики та серветки з логотипом.

Розкажіть друзям про новину