05 Лип 2024, 16:05

Starbucks представив серію напоїв, натхненних серіалом «Дім дракона»

Суперництво між Чорною та Зеленою радами, двома сторонами Таргарієнів, які борються за Залізний трон, буде показано в закладах Starbucks протягом частини цього літа.

З нагоди прем’єри серіалу «Дім дракона» стримінгова платформа Max та Starbucks створили лімітовану серію напоїв «Max nights, Starbucks mornings», у якій культова кава Starbucks та матча представлені як ідеальні союзники, що допоможуть зустріти день після нічного перегляду серіалу.

Лише протягом обмеженого часу нове меню напоїв, натхненне назвою серіалу, буде доступне в кав’ярнях Starbucks в Іспанії, Франції та Португалії. Меню, яке складається з різних напоїв у кожній країні, пропонує споживачам обрати свою сторону, натхненну центральним конфліктом «Дому дракона», який закликає вибрати між Чорною радою та Зеленою радою.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

В Іспанії та Португалії з 24 червня по 31 липня споживачі у 185 кав’ярнях зможуть продемонструвати свою відданість та захистити корону Рейніри Таргарієн, обираючи між Targaryen Frappuccino або Black Queen Cold Brew. А ті, хто бажає висловити свою підтримку королю Ейгону II Таргарієну, можуть обрати між Green King Iced Matcha або Dracarys Matcha Frappuccino.

У Франції з 27 червня по 26 липня у 250 кав’ярнях споживачі зможуть обрати між Targaryen Iced Americano з вершками та холодною пінкою для підтримки Чорної ради або Dracarys Iced White Mocha Matcha Tea Latte з вершками та холодною пінкою, хто бажає підтримати Зелену раду.

Співпраця HBO Max та Starbucks у кав’ярнях буде підкріплена спільною зовнішньою кампанією в Іспанії, Португалії та Франції, яка триватиме протягом всієї кампанії, із загальним охопленням понад 100 мільйонів людей.

«Оскільки розбіжності між Зеленою та Чорною радою посилюються, ми раді співпрацювати зі Starbucks, щоб закликати фанатів в Іспанії, Франції та Португалії обрати сторону цієї лімітованої серії тематичних напоїв «Дому дракона», — сказала Ребекка Рормарк, старша віцепрезидентка з питань стримінгового маркетингу в регіоні EMEA компанії Warner Bros. Discovery. — І в міру того, як драма розгортатиметься щотижня в Max, лояльність буде перевірятися, і фанати матимуть можливість зберегти або змінити свою прихильність за допомогою цього спеціального меню, доступного протягом наступних чотирьох тижнів».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео